پوستر سریال Chucky زمان پخش نیمه دوم فصل سوم را نشان می دهد


دن مانچینی پوستر جدیدی از نیمه دوم فصل سوم Chucky در شبکه علمی تخیلی منتشر کرد.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر شدیم دن مانچینی SyFy و USA Network تاریخ پخش چهار قسمت پایانی فصل سوم چاکی را اعلام کردند. این اعلامیه با انتشار پوستر جدیدی همراه بود که چاکی را در مقابل کاخ سفید نشان می داد. عروسکی که این بار به عنوان اسباب بازی پسر کوچک رئیس جمهور آمریکا عمل کرد. نیمه دوم فصل سوم Chucky در تاریخ 22 آوریل 1403 (10 آوریل 2024) برای اولین بار پخش خواهد شد.

پوستر نیمه دوم فصل سوم سریال چاکی

دن مانچینی، خالق سری فیلم های بازی کودک، مسئولیت خلق چاکی را بر عهده دارد که ماجراهای یک عروسک تسخیر شده را دنبال می کند. این برنامه تلویزیونی به موضوعاتی مانند زورگویی، زندگی خانوادگی و قتل می پردازد و داستان یک نوجوان و دوستانش را روایت می کند که خود را درگیر قتل های زنجیره ای می بینند. استقبال پرشور طرفداران و منتقدان فصل دوم باعث شد که فصل سوم سریال Chucky رسما چراغ سبز تولید را دریافت کند.

زاخاری آرتور، بیورگوین آرنارسون، آلیویا آلین لیند، تئو بریونز و برد دوریف در سریال چاکی ایفای نقش می کنند و جنیفر تیلی، فیونا دوریف، الکس وینسنت و کریستین الیز از جمله بازیگرانی که به عنوان مهمان در این برنامه حضور داشتند. سریال Chucky یکی از پربیننده‌ترین سریال‌هایی بود که در سال 2021 پخش شد. فصل دوم این سریال درام ترسناک اسلشر در بین 10 سریال برتر درام کابلی در بین بزرگسالان 18 تا 49 سال قرار گرفت.

بخوانید  واکنش منتقدان به بازسازی Dead Space

تحریریه مجله بازی یک گیمر