واکنش منتقدان به بازسازی Dead Space

استودیو Motive باعث شد که Dead Space بهتر به نظر برسد، بهتر بازی کند و هسته و پایه را فراهم کند. شکوفایی های جدید بازی به جای کاهش محتوا، مخاطب را سرگرم می کند. بازسازی خاطرات من از اولین رویای آیزاک با نکرومورف ها را بدون ذره ای دلتنگی برای نسخه اصلی تجلیل و صیقل می دهد. همچنین یک نقطه شروع عالی برای تازه واردان به ژانر وحشت بقا است، زیرا با بسیاری از بازی های این سبک امروزی برابری می کند. امیدوارم این بررسی استثنایی باعث شود EA به پتانسیل بالای دنیای Dead Space پی ببرد و این بازی به پیشروی برای دیدن داستان های بیشتر تبدیل شود.

اولین نسخه Dead Space در سال 2008 راه اندازی شد و توانست بازخورد بسیار خوبی از منتقدان و کاربران دریافت کند. Dead Space شروع یک سه گانه سرگرم کننده و دوست داشتنی ترسناک بقا بود و در سال های اخیر شاهد غوغاهای کاربران برای بازسازی این مجموعه بودیم. در حالی که به نظر می رسد الکترونیک آرتز آنطور که باید علاقه ای به بازسازی مجموعه های قدیمی خود ندارد، اولین نسخه بازسازی شده Dead Space سرانجام رونمایی شد و با همان تماشای اولیه توجه طرفداران را به خود جلب کرد.

فاصله پیچ: 100 از 100

Dead Space یکی از بهترین بازی های ترسناک بقا است که امروزه ساخته شده است. این ترمیم باعث می شود شاهکاری در سبک و عناصر قوی آن بیشتر و بهتر از قبل بدرخشد.

بازی Dead Space استودیو Motive یک بازسازی ترسناک خوش ساخت است. این بازی محصول حس های خنک و آشناست و در زمان های ساکت و پر سر و صدا به شدت ترسناک می شود. بصری اصلاح شده بازی و نورپردازی دینامیک خیره کننده ظاهر برخی از محیط ها را کاملاً تغییر داده است. علاوه بر این، انیمیشن‌های کالبد شکافی جدید بازی، مانند شکافتن دست‌ها و پاهای دشمنان با کاتر پلاسما و شناسایی استخوان‌ها و ماهیچه‌های آن‌ها، Dead Space را خشن‌تر از همیشه کرد.

بخوانید  تعهد Respawn به رفع مشکلات نسخه PC جنگ ستارگان: Survivor

Dead Space یک بازسازی بسیار خوب است. تمام عناصر عالی را از نسخه اصلی گرفت و برخی از ویژگی های هوشمند و عالی را اضافه کرد.

Dead Space فقط شما را در نقش آیزاک کلارک قرار نمی دهد، بلکه شما را در ذهن او قرار می دهد. آیا رویاها و توهماتی که او دارد واقعی است؟ شما همچنین تحت تاثیر واکنش های فیزیکی او به اتفاقات باورنکردنی در سفینه فضایی قرار می گیرید. شما کاملاً در خود غرق می شوید USG Ishimura شما آن را احساس خواهید کرد و آن را فراموش نخواهید کرد. وقتی صحبت از ایجاد تعلیق و ایجاد ترس در دل گیمر میانی می شود، Dead Space می تواند نمونه خوبی برای بسیاری از توسعه دهندگان بازی های ترسناک باشد. در حالی که ما بازسازی های زیادی را دیده ایم، Dead Space به من اجازه می دهد تا در مورد یک سریال قدیمی به طور کامل صحبت کنم.

استودیو Motive کار سختی داشت زیرا آنها باید یکی از بهترین بازی‌های ترسناک بقا را به گونه‌ای بازسازی کنند که کیفیت بالای خود را حفظ کند. بازی Dead Space Remake فردا 7 فوریه عرضه خواهد شد و میانگین امتیاز آن ساعاتی پیش منتشر شد. Dead Space Remastered Scores یک بازسازی فوق العاده و یک تجربه هیجان انگیز را اعلام می کند. در ادامه می توانید نظرات برخی از منتقدان بازی های ویدیویی را در یک گیمر بخوانید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

بازسازی فضای مرده

  • سازنده: MotiveStudio
  • ویرایشگر: الکترونیک آرتز
  • سبک: وحشت و بقا
  • سکو: کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس
بخوانید  لیست قیمت جمعه سیاه فروشگاه پلی استیشن و تخفیف

مخبر بازی: 90 از 100

میانگین امتیاز بازی Dead Space Remake به تازگی منتشر شده است و بازخوردهای خوبی از منتقدان دیده ایم.