Naughty Dog تقریباً The Last of Us Part 2 (TLOU 2) را در مسیری کاملاً متفاوت با آنچه که در ابتدا در سال 2020 منتشر شد، برد.
با تشکر از زمینگیر II، یک مستند بر اساس ساخت The Last of Us Part 2، اکنون می دانیم که استودیو در ابتدا چگونه قصد داشت بازی TLOU 2 را بازی کند. در طول مستند، آنتونی نیومن، کارگردان این بازی، توضیح داد که “برای چهار یا پنج ماه اول، در واقع یک جهان باز بود که از Bloodborne الهام گرفته بود.”
نیومن میگوید: «این جنگ کاملاً متمرکز بود، مثل نبرد تن به تن». بعداً در سند، Emila Schatz، طراح اصلی بازی، گفت که استودیو فقط به “نبرد غوغا” بلکه “ساختار چیدمان” علاقه مند است.
«Bloodborne نوعی فضای باز داشت که هر چه بیشتر کاوش میکردید بزرگتر و بزرگتر میشد. من این احساس تسلط بر دنیا را خیلی دوست دارم. این تقریباً شروع به تبدیل شدن به یک شخصیت در خود بازی می کند. شاتز گفت. “و بنابراین، این نیز چیزی بود که ما به آن نگاه می کردیم.”
زمانی که Naughty Dog کار بر روی TLOU 2 را آغاز کرد، استودیو قصد داشت آن را تا حد ممکن متفاوت از بازی اول کند. اما با گذشت زمان، استودیو تصمیم خود را تغییر داد زیرا با داستانی که میخواست بگوید کار نمیکرد.
این تنها خبری نیست که از مستند بیرون می آید. نیل دراکمن، یکی از نویسندگان و کارگردان دو بازی اول، اظهاراتی را به اشتراک گذاشت که احتمال بازی The Last Of Us 3 را بیشتر از همیشه می کند.