این بازی کاملاً جدید هنوز منتشر نشده است، اما همچنان در حال دریافت اقتباس های تلویزیونی و سینمایی است

بسیاری از بازی های ویدیویی برای اقتباس های سینمایی و تلویزیونی قراردادهایی بسته اند، اما معمولاً این اتفاق می افتد بعد از یک بازی در بازار است با این حال، این مورد هر بار نیست. توسعه دهندگان بازی آینده Spine قراردادی را با کمپانی سازنده فیلم Sonic the Hedgehog، Dmitri Johnson's Story Kitchen، تهیه‌کننده فیلم، برای اقتباس‌های احتمالی فیلم و تلویزیون امضا کرده‌اند.

Spine از توسعه دهنده Nekki، یک بازی تک نفره با مبارزات نزدیک با قهرمانی به نام Redline است. دیمیتری ترخین، مدیر عامل Nekki به ورایتی گفت: “ما معتقدیم که داستان های واقعاً جالب همیشه برجسته هستند و جهان ستون فقرات مخاطبان را در همه رسانه ها مجذوب خود می کند.”

در حال پخش: SPINE – اولین تیزر گیم پلی بازی Gun Fu In The Market

هنوز برای هر فیلم یا سریال تلویزیونی احتمالی در Spine روزهای اولیه است، بنابراین هنوز هیچ صحبتی در مورد بازیگران یا کارگردانی یا جایی که ممکن است یک اقتباس احتمالی به پایان برسد وجود ندارد. به نظر می رسد آنچه در اینجا اتفاق می افتد این است که Story Kitchen حقوق را پس گرفته است، درست مانند آنچه در اوایل این ماه با Dredge انجام داد.

“وقتی برای اولین بار از Nekki درباره این بازی بعدی مطلع شدیم، ذهن جمعی خود را از دست دادیم زیرا Redline نمی توانست بدتر از این باشد!” دیمیتری جانسون، مایک گلدبرگ، تیموتی آی استیونسون و دن جوونز از Story Kitchen در بیانیه ای گفتند.

Spine برای Xbox Series X|S، PS5 و PC در دست ساخت است، اما هنوز تاریخ انتشار رسمی مشخص نشده است. فیلم‌های ویدیویی زیادی در دست ساخت هستند و می‌توانید موارد بیشتری را در گالری زیر مشاهده کنید.

فیلم بزرگ بعدی بازی ویدیویی فیلم Borderlands است که در ماه آگوست اکران می شود. یک فیلم Minecraft در سال 2025 می آید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر