با این معامله عظیم Pathfinder Humble Bundle، ماجراهای RPG رومیزی جدید را امتحان کنید

یکی دیگر از بسته‌های بزرگ کتاب RPG رومیزی از Humble Bundle در این ماه در دسترس است، اما برخلاف برخی از مجموعه‌های اخیر آن‌ها که نقطه ورود بازیکنان جدید را ارائه می‌کنند، این Classic Pathfinder Mega Bundle Part 1 برای بازیکنان مستقر Pathfinder در نظر گرفته شده است که به دنبال گسترش مجموعه خود هستند. با ماژول‌های ماجراجویی جدید، کتاب‌های تنظیم، بسط‌های شخص ثالث و موارد دیگر. مواد کلاسیک Pathfinder Mega Bundle Part 1 با Pathfinder 1E سازگار است، بنابراین برای کسانی که می‌خواهند کتاب‌های قوانین Pathfinder اصلی خود را بیرون بیاورند و وارد یک ماجراجویی به سبک کلاسیک شوند، بسیار عالی است.

بخش اول کلاسیک Humble's Pathfinder Mega Bundle در چندین گزینه خرید در دسترس است، با بسته کامل 25 دلاری 69 کتاب الکترونیکی مانند نسخه 300 صفحه ای توسعه Southlands of Pathfinder و همچنین ماژول های Player's Guide، World Book و ماژول های ماجراجویی برای Midgard شخص ثالث ارائه می شود. تنظیمات. .

اگر بسته کامل را نمی‌خواهید، یک ردیف 5 دلاری شامل 24 کتاب و یک ردیف 15 دلاری با 45 کتاب نیز وجود دارد. می‌توانید همه موارد موجود در هر گزینه بسته را در Humble بررسی کنید.

Midgard Worldbook، توسعه Southlands: Adventures in the Pitiless Sun، راهنمای بازیکن گیدگارد
Midgard Worldbook، توسعه Southlands: Adventures in the Pitiless Sun، راهنمای بازیکن گیدگارد

Classic Pathfinder Mega Bundle Part 1 از Humble تا 5 می در دسترس خواهد بود. احتمالاً “Part 1” در عنوان به این معنی است که Humble در آینده ای نزدیک بسته بعدی مانند این را منتشر خواهد کرد. در این بین، هنوز چند روزی باقی مانده است تا دو قرارداد دیگر نقش آفرینی رومیزی در Humble، مانند بسته Pathfinder 2E Guns of Alkenstar، تا 18 آوریل در دسترس باشد. این بسته برای بازیکنان جدید ایده‌آل است، زیرا 18 کتاب، از جمله کتاب‌های قوانین و کتاب‌های منبع برای بازی پایه Pathfinder 2E و مکمل‌های متعدد برای تنظیم کمپین استیمپانک Alkenstar ارائه می‌دهد. سطح کامل 40 دلاری معامله حتی شامل یک نسخه فیزیکی از کتاب منبع Pathfinder: Guns & Gears نیز می شود، چیزی که به ندرت در بسته هایی مانند این می بینیم.

بخوانید  Darkest Dungeon 2 Resolute Guide - چگونه استرس را برطرف می کند

کتاب قوانین Pathfinder 1E Core دیگر در دسترس نیست، اما در صورتی که قبلاً آن را ندارید، می‌توانید نسخه‌های استفاده شده را با قیمت کمتر از 22 دلار در آمازون پیدا کنید. از طرف دیگر، می توانید یک PDF را با قیمت 20 دلار به طور مستقیم از Paizo خریداری کنید.

اگر می‌خواهید فراتر از Pathfinder بروید، می‌توانید نسخه‌های دیجیتالی بازی نقش‌آفرینی رسمی Avatar: The Last Airbender و بسیاری دیگر از بازی‌های RPG رومیزی را در بسته بازی Best of Magpie که تا ۲۰ آوریل در دسترس است، دریافت کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر