بزرگ‌ترین اعلامیه‌های Razer در CES 2024: لپ‌تاپ‌های جدید Blade، صندلی بازی ممتاز و موارد دیگر


سازنده سخت‌افزار Razer مجموعه‌ای از محصولات جدید را معرفی کرده است که در نمایشگاه CES 2024 که به طور جدی از امروز، 9 ژانویه آغاز می‌شود، به نمایش خواهد گذاشت. سه لپ تاپ قدرتمند بازیآ صندلی بازی جدیدو لوازم جانبی متعدد برای بهبود تنظیمات بازی در دفتر خانه یا رایانه شخصی شما— بسیاری از آنها در حال حاضر در دسترس هستند.

لپ تاپ های جدید Razer Blade

بزرگترین اعلامیه، مجموعه ای از سه لپ تاپ گیمینگ جدید Razer Blade، از جمله Blade 14، Blade 16، و Blade 18 است. هر سه نمایشگر تأیید شده توسط Calman هستند، به این معنی که دقت و وضوح رنگ در سطح حرفه ای را از جعبه ارائه می دهند. -و همچنین ادغام صوتی THX از طریق Razer Synapse و کنترل‌های روشنایی Razer Chroma RGB به لطف ویندوز 11. علاوه بر این ویژگی‌های اصلی مشابه، هر لپ‌تاپ جدید Razer Blade مشخصات و ویژگی‌های خاص خود را ارائه می‌کند.

Razer Blade 16
Razer Blade 16

Blade 16 که مدل پرچمدار این سه گانه است، با پردازنده Intel Core i9-14900HX و Nvidia GeForce RTX 4090 و همچنین اولین صفحه نمایش 16 اینچی OLED در جهان که قادر به جابجایی پویا بین UHD+ 120Hz یا FHD+ است ارائه می شود. حالت‌های نرخ تازه‌سازی 240 هرتز. همچنین از خنک‌کننده اتاق بخار اختصاصی Razer استفاده می‌کند تا اجزای پیشرفته را به‌درستی خنک نگه دارد. THE Blade 16 امروز با قیمت 3000 دلار در فروشگاه آنلاین Razer عرضه می شود و نمایندگی های مجاز ریزر.

در مرحله بعد، Blade 14 گزینه فشرده تری است که دارای صفحه نمایش 14 اینچی با نرخ رفرش 240 هرتز است. همچنین دارای پردازنده AMD Ryzen 9 894HS و پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 4070 است، بنابراین می توان گفت که سفر خوشبختانه فاکتور فرم دوستانه به قیمت قدرت سخت افزاری عالی تمام نمی شود. زمانی که پیش‌سفارش‌ها در 24 ژانویه در دسترس باشد، قیمت آن اعلام خواهد شد.

بخوانید  معرفی Inside سری شماره 9 اوج نبوغ و خلاقیت در نیم ساعت

در نهایت، Razer همچنین پیش نمایش Blade 18 را انجام داد که اواخر امسال عرضه خواهد شد و دارای صفحه نمایش 18 اینچی 4K با نرخ تازه سازی 165 هرتز است. قیمت، تاریخ عرضه و سایر مشخصات سخت افزاری هنوز تایید نشده است، اما طبق اعلام Razer، Blade 18 قوی‌ترین Blade در خط تولید خواهد بود و از اتصال Thunderbolt 5 پشتیبانی می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد تا به برق متصل شوند. چندین نمایشگر بازی با وضوح بالا، ذخیره‌سازی با سرعت بالا، و داک‌های همه کاره به طور همزمان روی لپ‌تاپ. Thunderbolt 5 همچنین تا سه برابر سریع‌تر از سرعت اتصال USB فعلی است و انتقال داده و شارژ باتری سریع‌تر را امکان‌پذیر می‌کند.

یکی از این دستگاه‌هایی که می‌تواند از اتصالات سریع‌تر Thunderbolt 5 استفاده کند، داک جدید Razer USB C است. این ایستگاه داک USB قابل حمل دارای 11 پورت شامل چهار USB-A، دو USB-C، یک HDMI، یک جک 3.5 میلی متری صدا با پشتیبانی 7.1 Surround، یک پورت HDMI با پشتیبانی تا 4K 60 هرتز و یک کارت SD/Micro SD می باشد. . اسلات. با Windows، Mac، iPad و Chromebook سازگار خواهد بود. Razer USB C داک است اکنون با قیمت 120 دلار از فروشگاه آنلاین Razer در دسترس است.


لوازم اداری

در کنار لپ‌تاپ‌های جدید Razer Blade و داک USB-C، Razer همچنین یک صندلی بازی جدید و برخی لوازم جانبی را برای بهبود تنظیمات بازی رایانه شخصی‌تان معرفی کرد.

صندلی بازی Razer Iskur V2
صندلی بازی Razer Iskur V2

Razer Iskur V2 جدید نسخه به روز شده صندلی بازی محبوب Iskur آن است. این دستگاه دارای اجزای ارگونومیک منحصربه‌فردی است، از جمله «سیستم پشتیبانی قابل تنظیم و تطبیق‌پذیر کمری ۶ بعدی» که یک بالشتک کمری فنری است که با انحنای ستون فقرات شما سازگار است. تنظیمات به صورت خودکار انجام می شود، اما می توانید به صورت دستی پد را نیز سفارشی کنید. زاویه شیب صندلی، تکیه گاه دست و پشتی سر فوم حافظه نیز قابل تنظیم هستند. THE Razer Iskur V2 هم اکنون با قیمت 650 دلار از فروشگاه آنلاین Razer در دسترس است.

بخوانید  برنامه‌ی سونی برای فروش ۳۰ میلیون پلی استیشن 5 در سال مالی ۲۰۲۳
پروژه Coushin بازی استر بازخورد لمسیپروژه Coushin بازی استر بازخورد لمسی
پروژه Coushin بازی استر بازخورد لمسی

در حالی که جلسات بازی راحت یک چیز است، Razer همچنین لوازم جانبی صندلی جدیدی را برای افزایش احساس غوطه وری شما معرفی کرد. پد بازی Razer “Project Esther”. دارای 16 محرک لمسی ساخته شده با Razer's Sensa HD Haptics است که بازخورد فیزیکی را بر اساس صدای درون بازی ارائه می دهد. پد به صورت بی سیم به رایانه شخصی شما متصل می شود و برای کار با اکثر صندلی های بازی و اداری طراحی شده است. قیمت و تاریخ عرضه TBD است، اما هر کسی که در CES 2024 شرکت می کند می تواند نسخه ی نمایشی پروژه Esther را در غرفه Razer مشاهده کند.

اعلام نهایی Razer است نوار نور مانیتور Razer Aetherکه جدیدترین دستگاه از سری لامپ‌ها و نورپردازی‌های مجهز به Chroma RGB Razer “اتاق بازی” است که در سال 2023 عرضه می‌شود. ال‌ای‌دی‌های نوار نور Aether Moniter می‌توانند تا 16.8 میلیون رنگ و جلوه‌های نوری کم نور را روی دیوار شما پخش کنند و می‌توانند همگام شوند. . با تنظیمات Chroma RGB موجود شما. نوار نور مانیتور Razer Aether با قیمت 130 دلار عرضه می شود جایی در ماه مارس

تحریریه مجله بازی یک گیمر