ادامه انیمه Dorohedoro تایید شد


سرانجام پس از چندین سال انتظار، ساخت دنباله انیمه Dorohedoro تایید و اعلام شد.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونساخت دنباله یکی از انیمه های محبوب سال های اخیر تایید و اعلام شد. ساخت دنباله ای بر اساس انیمه Dorohedoro به تازگی تایید و اعلام شده است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و فقط ساخت آن تایید شده است. کیو هایاشیدا، خالق مانگا، گفت که ساخت دنباله انیمه Dorohe Doro به تازگی آغاز شده است، بنابراین استریم آن و تماشای انیمه کمی زمان می برد.

فصل اول انیمه Dorohedoro توسط Mapa تولید شد و در زمستان 2020 در ژاپن پخش شد. نتفلیکس بعدا حق پخش 12 قسمت را در خارج از ژاپن خریداری کرد. یوئیچیرو هایاشی کارگردانی و هیروشی سکو فیلمنامه این انیمیشن را نوشته است. در حال حاضر مشخص نیست که آیا Mapa برای کارگردانی فصل جدید این انیمه بازخواهد گشت یا آن را به استودیو دیگری واگذار کرده است.

Mapa اکنون برنامه شلوغی دارد و در حال حاضر مشغول کار بر روی فصل دوم انیمه Hell's Paradise، فصل سوم انیمه One Punch Man، فصل سوم انیمه Jujutsu Kaisen و انیمیشن Chainsaw Man Movie: The Reze Arc است. ، و می توان فصل دوم انیمه Chainsaw Man و فصل سوم انیمه Vinland Saga را در کنار دیگر آثارش در برنامه خود داشت. مانگای Dorohedoro در 23 جلد بین سال‌های 2000 تا 2018 نوشته و منتشر شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  با این کد تبلیغاتی انحصاری Pikmin 4 را فقط با 49 دلار پیش‌سفارش کنید