با این کد تبلیغاتی انحصاری Pikmin 4 را فقط با 49 دلار پیش‌سفارش کنید

اگر می‌دانید که نمی‌توانید یک یا دو روز دیگر صبر کنید، راهنمای پیش‌سفارش Pikmin 4 ما تمام روش‌هایی را که می‌توانید نسخه‌ای از بازی خود را قبل از عرضه خریداری کنید، توضیح می‌دهد. البته، شما باید قیمت کامل را بپردازید، اما این پول نقد اضافی ممکن است برای برخی ارزش آن را داشته باشد.

تو می توانی Pikmin 4 را فقط با 49 دلار پیش خرید کنید از سوپر شاپ (معمولاً 60 دلار). پیش‌سفارش Pikmin 4 در سوپر شاپ به 55 دلار کاهش یافته است، اما با استفاده از کد تبلیغاتی انحصاری GameSpot GMSPTPIK در هنگام پرداخت، قیمت را به 49 دلار کاهش می دهد.

صرفه جویی 11 دلاری برای پیش‌سفارش Pikmin 4 در Super Shop کار بسیار خوبی است، اما یک هشدار وجود دارد: برخلاف پیش‌فروش‌های برخی خرده‌فروشان دیگر، سفارش خود را در روز عرضه (21 ژوئیه) دریافت نخواهید کرد. خوشبختانه، سوپر شاپ ارسال سریع و رایگان را ارائه می‌کند و همه سفارش‌ها در روز راه‌اندازی ارسال می‌شوند، بنابراین برای شروع بازی نیازی نیست مدت زیادی منتظر بمانید.

پیش‌فروش بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom نیز در Super Shop تخفیف داده می‌شود و بازی را به 60 دلار (معمولاً 70 دلار) کاهش می‌دهد. به همین ترتیب، خریداران دیجیتال اگر هر دو Pikmin 4 و Zelda را با استفاده از کوپن های فروشگاه اینترنتی نینتندو خریداری کنند، می توانند 30 دلار پس انداز کنند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  سریال Live-Action Spider-Man Noir در آمازون در حال ساخت است
تحریریه مجله بازی یک گیمر