سریال Live-Action Spider-Man Noir در آمازون در حال ساخت است

همانطور که توسط تنوعاین سریال که هنوز عنوانی ندارد، نسخه کمی قدیمی‌تر و گریزلی‌تر از قهرمان وب را دنبال می‌کند که در نیویورک دهه 1930 اتفاق می‌افتد. به گفته یکی از آشنایان با سریال، این سریال در دنیای خودش جدا از بقیه اتفاق می‌افتد. و شخصیت اصلی نسخه ای از پیتر پارکر نخواهد بود.

Spider-Man Noir همان شخصیتی است که قبلاً در Spider-Man: Into the Spider-Verse با بازی نیکلاس کیج ظاهر شده بود، اما هیچ نشانه ای وجود ندارد که او دوباره این نقش را بازی کند یا ظاهر دیگری داشته باشد. کیج نیز اخیرا تایید کرد که او همچنین در Across the Spider-Verse ظاهر نمی شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

آمازون پس از اعلام قبلی نمایش Silk: Spider Society، در حال توسعه یک سریال لایو اکشن Spider-Man Noir است.

اطلاعات زیادی در مورد این نمایش در دست نیست، اما در لیست بسیاری از نمایش های Marvel-Sony به Silk: Spider Society می پیوندد. آمازون سال گذشته سفارش داد. Silk توسط آنجلا کانگ، مجری برنامه The Walking Dead ساخته می شود، جایی که او به عنوان مجری برنامه و تهیه کننده اجرایی خواهد بود. لرد، میلر و پاسکال نیز تهیه کنندگان اجرایی این سریال هستند. چندین نمایش دیگر در حال توسعه هستند، اما مشخص نیست که کدام شخصیت‌های مارول متعلق به سونی در این پروژه‌ها حضور خواهند داشت.

بخوانید  مایکروسافت متعهد می شود که Call Of Duty را برای پلتفرم های نینتندو بیاورد - اگر معامله اکتیویژن بلیزارد به نتیجه برسد

در ماه دسامبر، سونی اولین تریلر کامل فیلم Spider-Man: Across The Spider-Verse را منتشر کرد که تعداد زیادی از افراد عنکبوتی را نشان می دهد که همگی به دلایلی مایلز را تعقیب می کنند. این دنباله قرار است در ژوئن سال جاری اکران شود و تعداد نسخه‌های بین‌بعدی‌ترین قهرمان نیویورک را به‌طور چشمگیری افزایش داده است.

اورن یوزیل، نویسنده Mortal Kombat (2021) نویسندگی و تهیه کنندگی اجرایی را برعهده خواهد داشت و در کنار تهیه کنندگان Spider-Man: Into the Spider-Verse، فیل لرد و کریستوفر میلر، به علاوه امی پاسکال، رئیس سابق سونی، آن را توسعه خواهد داد. لرد، میلر و پاسکال نیز به عنوان تهیه کنندگان اجرایی این سریال حضور خواهند داشت. میلر همچنین در حساب کاربری شخصی خود در توییتر تایید کرد که این سریال در حال توسعه است و گفت که می‌تواند “همچنین تایید کند که شگفت‌انگیز خواهد بود.”

تحریریه مجله بازی یک گیمر