ایجاد استودیوی جدید Krafton برای کار بر روی یک بازی داستانی

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

پاتریک میت، عضو ارشد سابق استودیوی یوبی سافت مونترال، که به عنوان کارگردان بازی های تیراندازی Rainbow Six Extraction و بازی های قبلی سری Far Cry مانند Far Cry 3، Far Cry 4، Far Cry 5 و Far Cry: New Dawn شناخته می شود. هدایت و کارگردانی این استودیو را بر عهده دارد. مسئول خواهد بود

این سومین استودیوی Crofton در آمریکای شمالی خواهد بود و بخشی از برنامه بزرگ بسیاری از ناشران در صنعت بازی های ویدیویی برای ورود به صحنه توسعه بازی های ویدیویی در کانادا به ویژه شهر مونترال است که مزایا، موقعیت ها و امکانات بسیاری را ارائه می دهد. برای این شرکت ها

کرافتون گفت که جذب و استخدام 150 توسعه‌دهنده و هنرمند دیگر در پست‌های انیمیشن، برنامه‌نویسی و منابع انسانی شرکتی طی سه سال آینده، هدف اصلی فعلی استراحتگاه است. جزئیات بیشتری در مورد تاریخ انتشار اولین پروژه این تیم در دسترس نیست، اما طبق تایید کرافتن، اقتباسی از سری رمان کره ای تحسین شده یونگ لی، پرنده ای که اشک می نوشد، اولین پروژه این استودیو در سال های آینده خواهد بود. علاقه مندان همچنین می توانند برای دیدن تصاویر فوق العاده هنری مفهومی این پروژه به وب سایت استودیو تازه ایجاد شده مراجعه کنند.

میته درباره این خبر گفت: “تیم فعلی ما متشکل از استعدادهای حرفه ای با تجربه کار بر روی بازی های پرفروش است.” همه ما در این تیم یک هدف مشترک داریم: ایجاد بهترین اقتباس از این رمان و ارائه یک تجربه منحصر به فرد به بازیکنان. به عنوان یک طرفدار فانتزی قرون وسطایی از نوجوانی ام تا امروز، بسیار هیجان زده هستم که این شاهکار فانتزی را زنده کنم و آن را در یک بازی به یاد ماندنی و جاه طلبانه تطبیق دهم، و به عنوان بخشی از خانواده بزرگ کرافتن، [بابت این فرصت جدید] ما بسیار هیجان زده هستیم.”

بخوانید  تایید ساخت قسمت سوم فیلم ترسناک و اسلشری X با انتشار یک تیزر

Krafton Montreal جدیدترین استودیوی داخلی است که PUBG را منتشر می کند.

Benoît Ferpierre، Frédéric Duroc و Martin Paradis دیگر همکاران جدید میته در این سمت خواهند بود. فریپر و دوروک در سمت‌های کارگردان، تهیه‌کننده و دستیار کارگردان در Rainbow Six Extraction با میت کار کردند و Paradise به عنوان مهندس اصلی بازی در WB Games Montreal خدمت کرد.

دیروز ناشر کره ای بازی آنلاین محبوب PUBG از تاسیس یک استودیوی بازی سازی جدید در مونترال کانادا خبر داد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر