نسخه آزمایشی رایگان Octopath Traveler 2 اکنون در دسترس است

در حال پخش: Octopath Traveler II | تریلر شخصیت Throné و Temenos

ثبت نام کنید یا وارد شوید

Splatoon 3 همچنین DLC دریافت می کند، با “Side Order” نسبتاً مرموز اعلام شده برای Wave 2. برای اطلاعیه های بیشتر، خلاصه فوریه Nintendo Direct ما را در فوریه 2023 بررسی کنید.

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

نینتندو دایرکت فوریه 2023 اطلاعات جدیدی را در مورد نسخه‌های جدید و DLCها فاش کرد. Advance Wars 1 + 2: Re-Boot Camp، پس از یک سال تاخیر، در 21 آوریل منتشر می شود. نینتندو همچنین تاریخ انتشار Pikmin 4 را که 21 جولای است، اعلام کرد.

Octopath Traveler 2، دنباله بازی Octopath Traveler 2018، در 24 فوریه عرضه خواهد شد. هشت شخصیت مختلف را دنبال می کند که همگی انگیزه ها و اهداف متفاوتی دارند. مبارزات مبتنی بر نوبت با سیستم‌های منحصربه‌فردی مانند چرخه روز و شب است که بر اعمال شخصیت‌های خاص تأثیر می‌گذارد.

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید
شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی

بخوانید  سیستم مورد نیاز بازی The Day Before

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

به عنوان بخشی از بسیاری از اعلامیه‌های نینتندو دایرکت، نسخه ی نمایشی رایگان Octopath Traveler 2 اکنون بر روی نینتندو سوییچ، پلی استیشن و رایانه شخصی در دسترس است. دمو شامل ساعات کار بازی است و ذخیره‌ها پس از خرید به بازی کامل منتقل می‌شوند.

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

بخوانید  بهترین مجموعه انیمیشن در حال اجرا برای مبتدیان و مکان تماشای آنها