تاریخ اکران بلوری The Whale با بازی برندان فریزر اعلام شد

برندان فریزر، سادی سینک، هانگ چائو، سامانتا مورتون، تای سیمپکینز و ساتیا سرینداران از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم نهنگ حضور دارند. دارن آرونوفسکیکارگردان فیلم هایی چون پی، مرثیه ای برای یک رویا، فواره، کشتی گیر، قو سیاه، نوح و مادر، نهنگ را بر اساس فیلمنامه ای از ساموئل دی. هانتر ساخته است.

A24 تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی The Whale اثر دارن آرونوفسکی را تایید و اعلام کرد.

مجموعه جعبه بلوری فیلم نهنگ

فیلم نهنگ که با بودجه 3 میلیون دلاری تولید شد، تاکنون بیش از 20.3 میلیون دلار در سراسر جهان فروخته است که بیش از 16.6 میلیون دلار در آمریکای شمالی و 3.7 میلیون دلار در سایر کشورهای جهان است. در وال، برندن فریزر نقش چارلی، مردی میانسال 600 پوندی را بازی می کند که سعی دارد با دختر 17 ساله اش ارتباط برقرار کند. نهنگ پیش از این در جشنواره فیلم ونیز امسال با نقدهای مثبت به نمایش درآمده است.

آذر امسال بود که فیلم نهنگ به اکران سینماها رفت و حالا در آخر اخبار سینما و تلویزیونتاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم دیوار تایید و اعلام شد. A24 اعلام کرده است که نسخه خانگی شامل Blu-ray و DVD و قیمت آن به ترتیب 22 و 20 دلار و همچنین نسخه دیجیتالی فیلم The Whale در 14 مارس (23 مارس) منتشر خواهد شد. در زیر می توانید تصویر جلد نسخه بلوری فیلم دیوار را مشاهده کنید:

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  نامزدهای جوایز فیلم بفتا 2023 معرفی شدند. پیشروی اوپنهایمر