خلاصه داستان Guardians of the Galaxy 3 یک داستان راکون راکت با عواقب وخیم را تنظیم می کند

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

در همین حال، گان تیم خود را تغییر داده و اکنون یکی از مدیران استودیو دی سی است. در کنار پیتر سافران، این زوج به تازگی فهرست عظیمی از فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی جدید DC را اعلام کردند.

او گفت سرگرمی هفتگی (از طریق TheDirect) که در ابتدای سریال Guardians او فکر می کرد که گنجاندن یک راکون سخنگو در فرنچایز ممکن است “احمقانه” باشد، زیرا ممکن است شبیه “Bugs Bunny در وسط Avengers” باشد. اما او به این ایده پایبند بود و بعداً به نوعی مکاشفه شد.

“من در حال رانندگی به سمت خانه بودم، و ناگهان به این فکر کردم، “خب، باشه. بیایید بگوییم که یک راکون سخنگو وجود دارد، او اهل کجاست؟” و من متوجه شدم که اگر صادقانه داستان را بگویم، او غمگین ترین شخص یا شخصیت در جهان است، و شبیه هیچ کس دیگری نبود و به این شکل وحشتناک خلق شده بود، و ما به عنوان داستان کمی بیشتر در مورد او یاد خواهیم کرد. ادامه می دهد” گان گفت. و سپس این فیلم این داستان را با خانواده ای که او در این راه ساخته است و پدری که در آنجا دارد، روایت می کند.

در یک خط از خلاصه داستان آمده است: «گروه دوست‌داشتنی ما در Knowhere وارد زندگی می‌شوند، اما طولی نمی‌کشد که زندگی آنها با پژواک‌های گذشته پرفراز و نشیب راکت زیر و رو می‌شود». پیتر کویل، که هنوز از دست دادن گامورا در خود می پیچد، باید تیمش را در یک ماموریت خطرناک برای نجات جان راکت دور خود جمع کند – ماموریتی که اگر تکمیل نشود، احتمالاً می تواند در پایان نگهبانان آنطور که ما آنها را می شناسیم رهبری کند. “

بخوانید  در اینجا چیزی است که به زودی Game Pass را ترک می کند، از جمله GTA 5

جیمز گان، نویسنده و کارگردان، گفت راکت، که توسط بردلی کوپر صداپیشگی می‌کند، شخصیت بسیار مهمی در سریال است.

THE خلاصه در وب سایت خود مارول به نظر می رسد که از آن زمان ویرایش شده است، زیرا به طور خاص زبان مربوط به Rocket را حذف می کند. شاید هنوز قرار نبود این اطلاعات فاش شود. البته منطقی است، زیرا Guardians of the Galaxy Vol. 3 تمرکز زیادی روی Rocket داشت، با یک فلاش بک از او به عنوان یک بچه راکون و یک سکانس بسیار غم انگیز دیگر. راکت افسرده و غمگین به نظر می رسد و می گوید: “همه با هم پرواز خواهیم کرد، برای آخرین بار.”

Guardians of the Galaxy Vol. 3 در تاریخ 5 مه 2023 منتشر می‌شود. برای اطلاعات بیشتر، تریلر بالا و جزئیات مربوط به چه کسی را در گالری زیر مشاهده کنید. انتظار می‌رود این فیلم به نسخه فعلی Guardians of the Galaxy پایان دهد، اما البته مارول در صورت تمایل می‌تواند این مجموعه را بعداً با یک بازیگر جدید ادامه دهد.

آنچه به نظر می رسد خلاصه داستان رسمی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 آنلاین شده است و به نظر می رسد راکون راکون در مرکز داستان قرار دارد – او ممکن است دچار مشکل شود. به گزارش GamesRadarخلاصه داستان فیلم سوم نشان می دهد که تیم در حال اصلاحات است تا “ماموریت خطرناکی برای نجات جان راکت” آغاز کند.