اشاره ای به معرفی God of War Ragnarok برای Super Bowl امسال


Super Bowl 57 هفته آینده است و اکنون ذکر شده است که یک معرفی مربوط به God of War Ragnarok وجود دارد.

از زمانی که شرکت سرگرمی تعاملی سونی به حضور یک معرفی در مراسم Super Bowl 57 اشاره کرد، طرفداران امیدوار بودند که بسته الحاقی God of War Ragnarok یا تاریخ انتشار حالت New Game Plus آن اعلام شود. برای اطلاع شما، بازی فیلادلفیا ایگلز و کانزاس سیتی چیفز برای یکشنبه برنامه ریزی شده است. در 23 بهمن (12 فوریه) که بخشی از یکی از پربیننده ترین رویدادهای سالانه در ایالات متحده آمریکا است، برگزار می شود.

تیزر این معرفی در صفحات فیس‌بوک و اینستاگرام پلی‌استیشن کانادا منتشر شد و آن حساب ویدیوی زیر را منتشر کرد و نوشت: «پیش‌بینی نشان می‌دهد که کولاک در 12 فوریه رخ خواهد داد».

اعضای وب سایت MP1st همچنین پیام زیر را دریافت کردند: “پلی استیشن از طرفداران دعوت می کند تا برای سورپرایزها و جشن های بیشتر عناوین محبوب پلی استیشن 5 با شبکه های اجتماعی همراه باشند. امروز Odin’s Ravens تیزر جدیدی در اکانت های اینستاگرام و فیس بوک پلی استیشن کانادا پیدا کرد که طوفان را در این کشور پیش بینی می کرد. میدگارد یکشنبه برای دنبال کردن این داستان حتما بازی آخر هفته را تماشا کنید.”

لازم به ذکر است اریک ویلیامزکارگردان بازی God of War Ragnarok انتشار DLC را بعید خواند. بنابراین احتمالاً در معرفی روز یکشنبه خبری از بسته اضافه نخواهد بود. اما به طرفداران قول دریافت حالت New Game Plus God of War Ragnarok در بهار سال 2023 داده شد و با توجه به نزدیک شدن به آن تاریخ، ممکن است معرفی مذکور زمان عرضه این حالت باشد.

بخوانید  احتمال حضور مسی و نیمار در بخش چندنفره بازی Call of Duty: Modern Warfare 2
تحریریه مجله بازی یک گیمر