نینتندو می گوید که قیمت 70 دلاری بازی سوییچ به صورت موردی ارزیابی می شود

بازی موردانتظار نینتندو The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom به تعداد فزاینده ای از بازی های جدید این نسل می پیوندد که قیمتی 70 دلاری دارند. خبر خوب این است که به نظر نمی رسد این روند ثابتی برای بازی های شخص اول نینتندو باشد – که معمولاً با قیمت 60 دلار به فروش می رسد – زیرا این شرکت می گوید که این رویکرد را “به صورت موردی” ارزیابی خواهد کرد. ” پایه.

نینتندو PR گفت: “ما قیمت خرده فروشی پیشنهادی برای هر محصول نینتندو را به صورت موردی تعیین می کنیم.” خبرچین بازیوقتی در مورد قیمت بالاتر دنباله Breath of the Wild سوال شد.

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در تاریخ 12 می منتشر می شود و تریلر جدیدی از بازی در جریان Nintendo Direct این هفته منتشر شد. برنامه کوپن نینتندو می توان برای جبران قیمت این دنباله استفاده کرد، زیرا با 100 دلار می توانید از بین دو بازی از لیست عناوین واجد شرایط انتخاب کنید. این شامل بازی‌های اخیر مانند Pokemon Scarlet and Violet، Splatoon 3 و Fire Emblem Engage علاوه بر Tears of the Kingdom و دیگر بازی‌های 60 دلاری آینده مانند Advance Wars 1+2 Reboot Camp و Pikmin 4 می‌شود.

در چند سال گذشته، تعدادی از ناشران بازی قیمت بازی را کمی پس از عرضه نسل فعلی کنسول های ایکس باکس و پلی استیشن افزایش داده اند. 2K Games، سونی، مایکروسافت و یوبی‌سافت همگی تایید کرده‌اند که عناوین AAA آنها 70 دلار قیمت خواهند داشت و مایکروسافت به‌ویژه اشاره کرده است که افزایش هزینه توسعه، محتوا، مقیاس و پیچیدگی فنی عامل اصلی این تصمیم است. قیمت Redfall و Starfield در زمان عرضه 70 دلار خواهد بود، اما شایان ذکر است که هر دو در روز اول به عنوان عناوین Xbox Game Pass در دسترس خواهند بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر