تهیه‌کننده بازی Final Fantasy 7 تغییرات داستانی را برای جذاب نگه داشتن بازی ضروری می‌داند

Final Fantasy 7 Rebirth برای عرضه در زمستان 2023 برنامه ریزی شده است. اگر از طرفداران سری Final Fantasy هستید، آیا از دیدن برخی پیچش های غیرمنتظره در این نسخه جدید هیجان زده خواهید شد یا داستانی شبیه به نسخه اصلی را ترجیح می دهید؟ نظر خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

Cloud and Sephiroth در Final Fantasy 7 Rebirth

کیتاسه همچنین در مصاحبه خود خاطرنشان کرد که کاملاً آگاه است که دارد میراث یک سریال محبوب را بازسازی می کند و افزود: “نسخه اصلی Final Fantasy VII از آن زمان تاکنون مورد علاقه طرفداران بوده است. بیش از 20 سال است، اما من احساس کردم که این کار را انجام دادم. نمی‌خواهم. این بازسازی را به‌عنوان یک بازی برای آرشیو تمام کنید. من می‌خواستم این بازی را به بازی‌ای تبدیل کنم که دوام داشته باشد و بازیکنان 100 سال آینده آن را دوست داشته باشند. این همان چیزی است که Final Fantasy 7 Remake باید باشد.”

ما پروژه را برای بازسازی Final Fantasy 7 آغاز کردیم تا آن را به کاری تبدیل کنیم که طرفداران قدیمی این سری و گیمرهایی که نمی دانستند از تجربه بازی لذت ببرند.

از دست دادن حس نوستالژی در حین بازی بازسازی دقیقاً همان تجربه‌ای بود که کیتاسه قصد داشت از آن برای Final Fantasy VII Remake اجتناب کند. در نهایت، او تصمیم گرفت تا Final Fantasy 7 Remake را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که نه تنها برای طرفداران نوستالژی اصلی جذاب باشد، بلکه داستان جدیدی را روایت کند که ضمن القای حس تازگی، نوستالژی را زنده نگه دارد. .

بخوانید  ۷ روز تجربه رایگان پلی استیشن پلاس اکسترا و پرمیوم

سازنده بازی Final Fantasy VII Remake معتقد است که تغییرات داستانی نسبت به نسخه اصلی برای حفظ جذابیت بازسازی ضروری است.

با این حال، طراحی مجدد یک بازی در حالی که بازیکنان از رویدادهای آن آگاه هستند کمی دشوار به نظر می رسد و انگیزه احیای حس نوستالژی تنها تا حد محدودی می تواند مفید باشد. کیتاسه اضافه کرد: “من در گذشته تجربیاتی داشتم که در آن بازی ای که واقعا دوستش داشتم و با آن بسیار سرگرم شدم بازسازی شد و آن را خریدم و با حس نوستالژی قوی شروع به زندگی کردم، اما این احساس فقط باعث بازسازی می شود. برای مدتی لذت بخش است و فقط در قسمت های اولیه بازی موثر است.”

کیتاسه در ادامه تایید کرد که این روند تغییر خط داستانی برای دو قسمت بعدی Final Fantasy 7 Remake نیز برنامه ریزی شده است و بازیکنان باید منتظر رویدادهای هیجان انگیز و غیرمنتظره باشند. کیتاسه توضیح داد: “نتیجه این تغییرات این است که برای قسمت دوم و سوم، ما می توانیم طرفداران را در مورد اینکه کدام قسمت ها به نسخه اصلی وفادار مانده اند و کدام قسمت ها چیزهای جدیدی اضافه کرده اند را هیجان زده کنیم.”

قبل از انتشار Final Fantasy VII Remake، طرفداران این بازی نمی دانستند که آیا سازندگان موفق خواهند شد این بازسازی را به اندازه نسخه اصلی نمادین و خاطره انگیز بسازند. با این حال، شرکت Square Enix موفق شد این بازسازی را منتشر کند تا طرفداران قدیمی و گیمرهای مدرن از آن استقبال کنند. با این حال، کسانی که بازی Final Fantasy 7 Remake را به پایان رسانده اند، احتمالا متوجه شده اند که روایت آن با تغییراتی نسبت به نسخه اصلی همراه شده است.

بخوانید  رکوردشکنی درخشان بازی Splatoon 3 از نظر فروش طی سه روز اول در ژاپن

برخی از این تغییرات قابل توجه است. زیرا می توانند تاثیر زیادی بر عواقب داستان Final Fantasy VII Rebirth، دنباله آن داشته باشند. اخیرا یوشینوری کیتاسه، تهیه کننده بازسازی فاینال فانتزی 7، در مصاحبه ای با سایت VG247 درباره تصمیم سازندگان برای تغییر سناریوی نسخه اصلی توضیح داد: