۷ روز تجربه رایگان پلی استیشن پلاس اکسترا و پرمیوم

سونی امکان تجربه رایگان سرویس پلی استیشن پلاس را در یک دوره محدود ۷ روزه برای کاربران فراهم کرده که شامل سطح PS Plus Extra و PS Plus Premium می‌شود.

بنابراین در صورت عدم تمایل برای پرداخت این هزینه، باید پیش از اتمام دوره‌ی رایگان نسبت به لغو اشتراک اقدام کنید. هفت روز تجربه‌ی رایگان پلی استیشن پلاس Extra و Premium شاید در نگاه اول زمان زیادی به نظر نرسد، اما برای کسانی که ترجیح می‌دهند پیش از پرداخت حق اشتراک آن خدمات سرویس اشتراکی سونی را تجربه کنند، فرصت خوبی محسوب می‌شود.

نظر شما در این‌باره چیست؟ در ادامه نظرات خود را با ما در میان بگذارید.



منبع

سونی حالا پیش از اقدام برای خرید حق اشتراک سرویس پلی استیشن پلاس جدید در سطح اکسترا و پرمیوم، امکان تجربه‌ی رایگان خدمات آن را برای یک هفته در اختیار کاربران قرار می‌دهد. منبع انتشار این خبر خاطر نشان کرده که مشخص نیست این قابلیت به‌تازگی در سرویس اشتراکی سونی اضافه شده یا اینکه فقط تا حالا دیده نشده بود؛ اما در هر حال صفحه‌ی رسمی PlayStation Plus سونی این موضوع را تأیید می‌کند. به نظر می‌رسد که این قابلیت فعلاً فقط در دسترس کاربران اروپایی PS Plus قرار دارد.

همان‌طور که اشاره شده، دوره رایگان پلی استیشن پلاس شامل سطوح Extra و Premium این سرویس می‌شود و تمام حالت‌های یک ماهه، سه‌ماهه و ۱۲ ماهه‌ی آن را در بر می‌گیرد. باید توجه داشته باشید که مثل اکثر اپلیکیشن‌ها و سرویس‌هایی که چنین امکانی را برای کاربران فراهم می‌کنند، اگر شما برای دریافت دوره‌ی رایگان پلی استیشن پلاس اقدام کنید، با رسیدن به تاریخ انقضای هفته روزه‌ی آن، حق اشتراک معمولی سرویس از حساب شما کسر خواهد شد.

بخوانید  کراس اوور Destiny 2 با جلوه مس تایید شد