آخرین به‌روزرسانی Destiny 2 به جامعه اجازه می‌دهد تا در نهایت محله Eliksni را بازیابی کند



با پایان یافتن داستان Season of Plunder در Destiny 2، همه چیز در بازی قبل از شروع فصل 19 آرام است. بازیکنانی که به دنبال آخرین فعالیتی هستند که قبل از شروع فصل آخر قبل از گسترش Lightfall در فوریه انجام دهند، می توانند برای پخش جریانی آماده شوند. برخی از سازمان های خیریه در سراسر منظومه شمسی، زیرا هفته آینده شاهد راه اندازی رویداد جدید اجتماعی محله الیکسنی خواهیم بود.

یکی از قطب‌های اجتماعی جدید Destiny 2، منطقه Eliksni، محل زندگی پناهندگان خانه نور است که با نگهبانان متحد شده‌اند و اکنون فضای مخصوص به خود را در Last City دارند. این مکان نیاز مبرمی به TLC داشته است و پس از تنظیم مجدد هفتگی در 22 نوامبر، بازیکنان می‌توانند سکه‌های Captain’s Coins را برای کمک به Spider و Misraaks اهدا کنند تا فضای زندگی را بهبود بخشند.

در حال پخش: تریلر Destiny 2: Lightfall – Reveal

این سکه ها را می توان در Destination Chest، Lost Sectors، Events عمومی، Season of Plunder Ketchcrash Activities، King’s Fall Raid، Dares of Eternity، Strikes، Crucible و Gambit پیدا کرد. جمع‌آوری و اهدای این ارز به بازیکنان با یک نشان، مواد ارتقا یافته و یک Ghost Shell جدید که دارای تم swashbuckling است، پاداش می‌دهد، و اگر جامعه Destiny 2 با هم جمع شوند، جوایز ویژه‌ای نیز از سوی Eliksni دریافت می‌شود.

این رویداد به مدت دو هفته زنده خواهد بود و Bungie می‌گوید این احتمال وجود دارد که یک سلاح Deepsight نیز به عنوان جایزه به Guardians داده شود. فراتر از این تعقیب خیریه، چند به روز رسانی بزرگ دیگر نیز در آن فاش شد پست هفتگی در وبلاگ Bungie.

Iron Banner حالت جدیدی دریافت می‌کند که پیچ و تاب خطرناکی را در کنترل ایجاد می‌کند، به‌روزرسانی‌های Crucible در فصل 19 ارائه می‌شوند و دریافت دستاورد Scallywag آسان‌تر از همیشه خواهد بود زیرا چندین مورد نیاز برای این عنوان کاهش می‌یابد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.