مایکروسافت متعهد می شود که Call Of Duty را برای پلتفرم های نینتندو بیاورد – اگر معامله اکتیویژن بلیزارد به نتیجه برسد

توییت اسپنسر در مورد جزئیات دقیق است، اگرچه مقام ایکس باکس در مصاحبه ای با برخی از جزئیات جزئیات را توضیح داد. واشنگتن پست، نشان می دهد که کل مجموعه Call of Duty برای انتشار احتمالی سوییچ ارزیابی می شود. او پیشنهاد کرد که ممکن است مدتی طول بکشد تا اولین عنوان Call of Duty را روی سوییچ ببینیم، در حالی که توسعه آن تا پس از بسته شدن قرارداد ادغام که برای ژوئن 2023 در نظر گرفته شده است، در صورت تایید توسط رگولاتورها آغاز نخواهد شد.

هنگامی که از اسپنسر پرسیده شد که آیا انتقال عناوین Call of Duty برای سوییچ دشوار است یا خیر، اسپنسر به تجربه مایکروسافت در ارسال Minecraft به کنسول دستی اشاره کرد. او اضافه کرد: «Minecraft و Call of Duty بازی‌های متفاوتی هستند، اما اینکه چگونه بازی‌ها را در نینتندو دریافت می‌کنید، چگونه تیم توسعه‌ای را که چندین پلتفرم را هدف قرار می‌دهند، اداره می‌کنید، این تجربه ماست.»

«وقتی سرعتمان را بالا ببریم، برنامه‌مان این است که چه زمانی [a Call of Duty game] اسپنسر اضافه کرد که روی پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی راه‌اندازی می‌شود، که همزمان روی نینتندو نیز در دسترس خواهد بود.

پیش از خرید قریب‌الوقوع Activision Blizzard، مایکروسافت تعهدی 10 ساله اعلام کرده است که بازی‌های Call of Duty را دوباره بر روی پلتفرم‌های نینتندو عرضه خواهد کرد. این قرارداد در توییتی از سوی فیل اسپنسر اعلام شد و اضافه کرد که بازی‌های Call of Duty نیز همزمان با Xbox به گیمرهای رایانه‌های شخصی روی استیم ارائه می‌شوند.

در حالی که قرارداد فعلی با نینتندو یک دوره 10 ساله را در بر می گیرد، اسپنسر می گوید به احتمال زیاد مایکروسافت بیش از این محدوده زمانی به همکاری با این شرکت ادامه خواهد داد. او گفت: “این فقط انتخاب تاریخ انقضا است، نه به قصد انقضای یک روز، بلکه درست مانند اینکه قانونگذار یک سند باید بگوید که تاریخ آن به پایان می رسد.”

مایکروسافت تعهدی 10 ساله برای آوردن بازی Call of Duty به آن امضا کرده است @ Nintendo پس از ادغام مایکروسافت و اکتیویژن بلیزارد کینگ. مایکروسافت متعهد شده است که بازی‌های بیشتری را برای افراد بیشتری ارائه کند، هر چند که آنها بازی کنند. @ATVI_AB

—فیل اسپنسر (@XboxP3) 7 دسامبر 2022