نقد و بررسی بازی Chained Echoes – زومجی

موسیقی Chained Echoes بسیار به حال و هوای بازی افزوده است.موسیقی بی کلام در بازی می تواند هم مملو از آدرنالین باشد و هم لحظات آرامش را برای شما رقم بزند. از آنجایی که با محصولی با فضای کلاسیک و قدیمی روبرو هستیم، صدای شخصیت ها ساخته نمی شود و تمام صحبت ها مکتوب است. در نهایت، Chained Echoes را می توان تجربه ای لذت بخش، سرگرم کننده و شایان ستایش دانست که می تواند 20 تا 30 ساعت محتوا ارائه دهد. اگر از طرفداران این دسته از بازی ها هستید، Chained Echoes را از دست ندهید.

از مهارت سینا در Chained Echoes استفاده کنید

باس ها را در Chained Echoes شکست دهید

تنوع کاراکترها و نوع طراحی مهارت آنها در بازی های نوبتی بسیار مهم است و می تواند باعث نبردهای هیجان انگیز یا خسته کننده شود. هر شخصیت در Chained Echoes به خوبی طراحی شده است و مهارت ها و سیستم مبارزه منحصر به فرد خود را دارد. علاوه بر این، برای مبارزه و اکتشاف باید یک تیم چهار نفره تشکیل دهید و در اینجا مبارزات به تیم چهار نفره شما محدود نمی شود. در عوض، برای هر یک از شخصیت‌های فعال در تیم، می‌توانید یک شخصیت پشتیبانی را نیز انتخاب کنید تا در صورت نیاز در طول نبرد بین آن‌ها جابه‌جا شوید. جابجایی شخصیت ها در طول نبردها برج شما را نابود نمی کند و در واقع با هشت شخصیت مبارزه خواهید کرد.

Chained Echoes یک بازی نقش آفرینی با نبردهای نوبتی است که در آن بازیکنان تیم خود را از شخصیت های مختلف تشکیل می دهند، در نبردها می جنگند و دنیای بازی را کشف می کنند.ماتیاس لیندا تلاش کرد تا یک تجربه کلاسیک و سرگرم کننده را برای علاقه مندان به بازی نوبتی فراهم کند. بازی ها با اقتباس از بازی های مختلف شرقی انجام شده است و در این راه بسیار خوب عمل کرده است. سیستم مبارزه بازی به گونه ای است که در محیط مبارزه، بازیکنان و دشمنان به نوبت قرار می گیرند. حالا وقتی نوبت به یکی از اعضای حزب می رسد، می توانید به دشمنان آسیب وارد کنید، در حالت دفاعی قرار بگیرید یا از آیتم های مختلف استفاده کنید. اینکه کدام گزینه را انتخاب می کنید بستگی به وضعیت رزمی شما دارد. علاوه بر حملات معمولی، هر شخصیت دارای مهارت هایی است که به عنوان حملات جادویی یا حملات فیزیکی دوربرد و غوغا تعریف شده است.

Chained Echoes و داستان آن نه تنها با محوریت یک شخصیت روایت می‌شد، بلکه در اوایل صبح بازیکن در نقش دیگر شخصیت‌های بازی قرار می‌گیرد. مسیر داستان و تیم نهایی خود را تشکیل دهید. داستان گویی در Chained Echoes یکی از نقاط قوت بازی است که در یک سوم اول، شخصیت های بازی و در کل داستان به خوبی ارائه می شوند و در ادامه شاهد اتفاقات اصلی و تلاش های بازی هستند. شخصیت ها برای جلوگیری از آنها در فاز سوم داستان، تمام رشته های داستانی کامل شده و پایان قابل قبول و مناسبی را شاهد هستیم.

بخوانید  نمایش جزئیات کریر مد و فایت ویک بازی EA Sports UFC 5 در تریلر جدید

متن تبلیغاتی مناسب کاراکترها و نوع چیدمان آنها در تیم، انواع روش های مبارزه را در اختیار مخاطب قرار می دهد.

بررسی بازی با توجه به نسخه کامپیوتری انجام شده است

گیم پلی Chained Echoes مکانیک ساده تری نسبت به دیگر بازی های نقش آفرینی نوبتی شرقی کلاسیک دارد و عناصر بسیار خوب طراحی شده تجربه بهتری را ارائه می دهند. تنها نقطه ضعف این بخش نبود ماموریت های جانبی مناسب است. تمرکز روی ماموریت‌های داستانی است که در آن می‌توانید XP برای ارتقاء سطح کسب کنید و با تکمیل آن مراحل، پاداش‌هایی مانند پول نقد دریافت کنید. با این حال، تعداد کمی از ماموریت‌های فرعی ساخته شده‌اند که برای فعال شدن باید کاوش و با شخصیت‌ها صحبت شود. وجود طراحی مناسب ماموریت های فرعی مختلف و ردیابی بهتر آنها در دنیای بازی می تواند به روند رشد بازیکن کمک کند، آن هم در یک بازی نقش آفرینی و جایی برای آن وجود ندارد. با افزایش سطح، بازیکنان می توانند وارد درخت مهارت شوند و مهارت های غیرفعال و فعال مورد نظر خود را خریداری کنند یا امتیاز خود را صرف بهبود وضعیت شخصیت مربوطه کنند. تراز کردن درست شخصیت ها، محیط های ناوبری بهتر و یافتن آیتم های جدیدتر مانند لباس و سلاح های جنگی، به شخصیت های تیم اجازه می دهد تا به راحتی در جنگ ها پیروز شوند. همچنین نوع مبارزه و تشکیل تیم چیزی است که مخاطب بسته به سبک بازی خود تغییر می دهد.

شخصیت هایی که در بازی Chained Echoes با یکدیگر صحبت می کنند

بخشی از جذابیت داستان و روایت آن به شخصیت پردازی بسیار خوب شخصیت های مثبت و منفی برمی گردد. تهیه کننده کم کم داستان و اهداف هر شخصیت را نشان می دهد و برخورد مناسب با آن ها باعث شد تا مخاطب به خوبی شخصیت ها را درک کند. اینکه هر شخصیت هدف و دلیل خاص خود را برای بودن در کنار شخصیت های دیگر دارد و این مورد به خوبی توسط کاربر قابل درک است. شخصیت پردازی مناسب فقط به شخصیت های اصلی تیم شما محدود نمی شود، بلکه شخصیت های منفی نیز شخصیت پردازی کم و بیش مناسبی دارند و در قسمت های خاصی از داستان شما را شگفت زده می کنند.

بخوانید  سونی 20 سالگی سری Siren را جشن می گیرد

سیستم مبارزه و گروه بندی Chained Echoes دارای ویژگی های جالبی است که آن را از سایر بازی های مشابه متمایز می کند. در سمت چپ بالای صفحه، نواری را مشاهده می کنید که سه حالت مختلف را با رنگ های خاص نمایش می دهد. ضربات شما عملکرد این نوار ویژه را تعیین می کند. به عنوان مثال، اگر او در حالت Overdrive باشد، شما آسیب بیشتری وارد می کنید و آسیب کمتری می گیرید. در همین حال، حالت Overheat دقیقاً عملکرد مخالف Overdrive را دارد. بنابراین توجه به این باند و سازماندهی استراتژی نبرد خود حول آن از مواردی است که می تواند پیروزی یا باخت شما را تضمین کند. علاوه بر این یک حرکت ویژه برای تیم شما در نظر گرفته شده است که با پر شدن نوار مخصوص آن توسط یکی از شخصیت ها اعمال می شود.

توجه مناسب به شخصیت ها و داستان سرایی خوب، Chained Echoes را سرگرم نگه داشت

جدا از موارد ذکر شده در قسمت طراحی، در طول داستان و گیم پلی، از اواسط بازی، بازیکن کنترل Sky Armors را در اختیار می گیرد. زره های آسمانی مانند ربات های جنگی هستند که شخصیت های تیم در آنها قرار می گیرند و می توانند کنترل کنند و با دشمنان نخبه و باس های خاص مبارزه کنند. نوع طراحی Sky Armors باعث شده تا ناوبری درون بازی ساختار یکسانی نداشته باشد و بسته به چالش های محیطی بتوانید مدام بین حالت Sky Armor خود و حالت طبیعی سوئیچ کنید. از نظر فنی، Chained Echoes هیچ مشکل خاصی مانند افت فریم یا باگ ندارد و بسیار خوب کار می کند.

چندی پیش، بازی مستقل Chained Echoes عرضه شد. محصولی که فقط توسط ماتیاس لیندا توسعه داده شد و در طول فرآیند توسعه او از بازی های شرقی و نام های خانوادگی الهام گرفت تا محصولی قابل قبول و خوراکی تولید کند. حال سوال اصلی این است که Chained Echoes چقدر موفق است؟ در کل با محصولی بسیار باکیفیت و خاص روبرو هستیم که شاید گیمرها را هدف قرار ندهد اما تجربه بسیار خوبی را برای طرفداران خود فراهم می کند.

بخوانید  اعلام بازی‌ های ماه اکتبر 2022 پلی استیشن پلاس

داستان Chained Echoes در قاره والندیس روایت می شود. جایی که سه سرزمین از جنگی طولانی و باستانی رنج می برند و با وجود اینکه اکنون در آرامش به سر می برند، می توان آثار جنگ را در گوشه و کنار هر سرزمینی دید. در ابتدای بازی، مخاطب در نقش دو مزدور به نام‌های گلن و کیلیان قرار دارد. افرادی که وظیفه بسیار مهمی دارند و آن چیزی نیست جز از بین بردن یک کریستال خاص و خاص. با این حال، زمانی که گلن، شخصیت اصلی داستان، ماموریت خود را به پایان می رساند، متوجه می شود که کریستال مورد نظر آن چیزی نبوده است که آنها تصور می کردند. بنابراین تخریب کریستال خسارات زیادی به بار آورد و افراد زیادی کشته شدند.

باس ها در Chained Echoes هر کدام روش های مبارزه خود را دارند و به طور منحصر به فردی طراحی شده اند.

Chained Echoes تجربه ای ساده تر و متفاوت از بازی های نقش آفرینی شرقی باستانی و کلاسیک را ارائه می دهد.

از طریق زره های آسمانی در پژواک های زنجیره ای مبارزه کنید

بازی‌های مستقل بخش بزرگی از صنعت بازی‌های ویدیویی را اشغال می‌کنند و اکنون بسیار مهم هستند. امروزه بازی‌های مستقل زیادی را دیده‌ایم که به مخاطب نشان می‌دهند برای تفریح ​​نیازی نیست به سراغ بازی‌های پر زرق و برق AAA بروید و گاهی با ساده‌ترین مکانیزم و گرافیک بصری می‌توانید تجربه‌ای فراموش‌نشدنی و خارق‌العاده را تجربه کنید.

Chained Echoes یکی از آن بازی های نقش آفرینی نوبتی با فضایی شرقی و کلاسیک است که می تواند لحظات بسیار خوبی را به مخاطبان خود ارائه دهد. با بررسی این بازی با یک گیمر همراه باشید.

Chained Echoes Cutscenes

از نظر بصری Chained Echoes دارای طراحی های 16 بیتی است و به خوبی حس بازی های قدیمی را القا می کند و از لحاظ هنری شاهد محیط های زیبایی هستیم که هر کدام طراحی و محیط منحصر به فرد خود را دارند. بنابراین وجود دشمنان مختلف برای هر یک از زمین های بازی حاکی از طراحی متنوع دشمن است و این موضوع در مورد باس های بازی نیز صدق می کند، باس ها در Chained Echoes هر کدام روش های مبارزه خود را دارند و در صورت عدم پرداخت هزینه ها توجه به نقاط قوت و ضعف آنها و نحوه مبارزه، قطعا با مشکل مواجه خواهید شد.