سونی 20 سالگی سری Siren را جشن می گیرد

بازی اصلی Siren در سال 2003 توسط Sony Computer Entertainment برای PS2 منتشر شد و داستان 10 بازمانده از یک حادثه ماوراء طبیعی در روستاهای ژاپن را روایت می کند. در ابتدا تصور می شد این حادثه زلزله است، اما اکثریت مردم به بیماری مبتلا شده اند که از چشمانشان خون جاری می شود، تقریبا جاودانه می شوند و به دنبال خون افراد سالم می گردند. سپس بازی بر روی مسائل معنوی متمرکز شد و ادیان مسیحیت و بودیسم شینتو به همراه هیولاهایی به نام شیبیتو نیز در اتفاقات داستان دخیل بودند.

سونی قصد دارد بیستمین سالگرد سری قدیمی و ترسناک Siren را جشن بگیرد که طرفداران را به بازگشت این سری امیدوار کرده است.

آیا آثار مجموعه سیرن را تجربه کرده اید؟ آیا دوست دارید این سریال قدیمی دوباره احیا شود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اکانت توییتر پلی استیشن ژاپن با انتشار تصاویر زیر نوشت: «امسال بیستمین سالگرد عرضه Siren در پلی استیشن است. برای جشن گرفتن این سالگرد، دو رویداد در تابستان امسال برگزار می شود:

  • SIREN در NAMJATOWN Utage از 23 ژوئیه (14 ژوئیه) تا 12 سپتامبر (3 سپتامبر)
  • Isekai Iri Expo SIREN 20th ANNIVERSARY 12-14 اوت (3-5 اوت)

طرفداران قدیمی پلی استیشن سری Siren را به یاد دارند. مجموعه ای از Project Siren که یکی از زیرمجموعه های این استودیو ژاپنی است، سه بازی ترسناک و بقا را توسعه داده است. اکنون سونی قصد دارد بیستمین سالگرد این سری قدیمی را جشن بگیرد که طرفداران را به احیای Siren امیدوار کرده است.

بخوانید  Skull And Bones ressemble certainement à plus d'Assassin's Creed IV: Black Flag