رتبه بندی سنی هسته زرهی 6: آتش سوزی های روبیکون در کره جنوبی

Armored Core 6: Fires of Rubicon رتبه سنی خود را در کره جنوبی دریافت کرد.

FramSoftware یک هفته پیش درخواست رتبه بندی سنی Armored Core 6 را ارائه کرد و سازمان کره امروز نتیجه را اعلام کرد. در توضیحات این سازمان آمده است که بازی Armored Core 6 شامل صحنه هایی از خشونت خفیف و همچنین نمایش حملات و انفجار با استفاده از سلاح های مختلف می باشد. به گفته این سازمان، بازی مذکور برای بازیکنان 12 سال به بالا مناسب خواهد بود که بر اساس آن می توان خشونت جزئی، مکالمات نامناسب برای کودکان و موارد دیگر را پیش بینی کرد.

طبق گزارشات، بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon قرار است در پایان شهریور ماه سال جاری عرضه شود. با این حال عرضه آن در ماه اکتبر سال جاری دور از ذهن نیست. FromSoftware تایید کرده است که این بازی بر روی پلتفرم های PC، PlayStation 5، PlayStation 4، Xbox One و Xbox Series X عرضه خواهد شد.Xbox Series S برای گیمرها در دسترس است.

نظر شما در مورد جدیدترین ویژگی های بازی Armored Core 6 چیست؟ آن را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

چند هفته ای است که FramSoftware هیچ خبر قابل توجهی در رابطه با بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon ارائه نکرده است. با این حال، به نظر می رسد که توسعه این بازی به خوبی پیش می رود; زیرا اخیرا این بازی اکشن رده سنی خود را از سازمان رتبه بندی و مدیریت بازی های ویدیویی کره جنوبی دریافت کرده است.

بخوانید  ارائه سریال Bodies A corpse from other time!

اگرچه رتبه بندی بازی Armored Core 6 نمی تواند نشانه قطعی از نزدیک شدن زمان انتشار باشد، اما FramSoftware ممکن است تاریخ انتشار بازی را در یکی از رویدادهای آتی مانند Summer Game Fest در ماه ژوئن اعلام کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر