ژاکوب آلوردی جایگزین اندرو گارفیلد در فیلم فرانکنشتاین گیرمو دل تورو شد


لیست بازیگران اخیر نتفلیکس فیلم جدید فرانکشتاین به کارگردانی گیرمو دل تورو تغییراتی را اعلام کرد.

گیلرمو دل تورو کارگردان برنده سه جایزه اسکار اقتباس جدیدی از داستان را کارگردانی می کند فرانکشتاین است و اکنون طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونلیست بازیگران این فیلم اعلام شد. نتفلیکس اعلام کرده است که جیکوب آلوردی که در آثاری چون سالتبرن، پریسیلا، سه گانه غرفه بوسیدن، آب عمیق و سرخوشی بازی کرده است، برای ایفای نقش هیولا در این فیلم به جمع بازیگران فیلم فرانکشتاین اضافه شده است.

آلوردی جایگزین اندرو گارفیلد شد که به دلیل ناسازگاری برنامه‌اش با زمان فیلمبرداری فیلم مجبور به ترک پروژه شد. گفته می شود اعتصاب بازیگران و نویسندگان برنامه های این بازیگر محبوب را به هم ریخته است. فلیکس کامرر با سابقه بازی در فیلم All Quiet on the Western Front و سریال All the Light We Cannot See بازیگر جدیدی است که می بینیم به فیلم جدید فرانکشتاین اضافه شده است.

پاول در اخبار جبهه غربی در میدان جنگ حضور ندارد

از دیگر بازیگرانی که قبلا حضورشان در فیلم فرانکشتاین تایید و اعلام شده بود می توان به اسکار آیزاک، میا گوث و کریستوف والتز اشاره کرد. دل تورو این فیلم را اثری توصیف کرد که 50 سال روی آن تحقیق کرده بود و به گفته دل تورو، فیلمبرداری و تولید فرانکنشتاین از اوایل سال 2024 آغاز خواهد شد. شایعات، نتفلیکس همچنان مسئولیت تولید و توزیع فیلم را بر عهده دارد.

علاوه بر فرانکشتاین، دل تورو قرار است فیلم غول مدفون را نیز با همکاری نتفلیکس کارگردانی کند که مانند پینوکیو یک انیمیشن استاپ موشن خواهد بود. البته دل تورو قرار است فیلم «فرانکنشتاین» را که فیلم لایو اکشن بعدی اوست کارگردانی کند و سپس به سراغ غول مدفون برود. دل تورو پیش از این برنده دو جایزه اسکار بهترین فیلم و بهترین کارگردانی برای The Shape of Water و همچنین یک اسکار برای کارگردانی پینوکیو شده بود.

بخوانید  نحوه یافتن مکان درخت مقدس در جمجمه و استخوان
تحریریه مجله بازی یک گیمر