نحوه یافتن مکان درخت مقدس در جمجمه و استخوان


ده ها پاسگاه و سکونتگاه وجود دارد که می توانید در سرتاسر Skull and Bones از آنها بازدید کنید، اما تعداد کمی از آنها مهمتر از Sacred Tree هستند. Holy Tree Outpost نه تنها دروازه ورود به قسمت‌های مختلف نقشه است که سفر سریع را آسان‌تر می‌کند، بلکه حاوی چند منبع انحصاری است.

شما می توانید به روش های مختلفی در مورد Holy Tree Outpost بیشتر بدانید، اما اگر می خواهید در Skull and Bones پیشرفت بیشتری داشته باشید، در نهایت باید از آن بازدید کنید. در زیر می توانید مکان دقیق پایگاه درخت مقدس و همچنین منابعی را که می توانید در آنجا پیدا کنید را مشاهده کنید.

در حال پخش: جمجمه و استخوان ها: همه چیزهایی که باید بدانید

محل درخت مقدس در جمجمه و استخوان ها

برای رسیدن به درخت مقدس، باید در رودخانه های باریک در قسمت مرکزی نقشه حرکت کنید. به طور خاص، شما باید سفر کنید پایین دست کانال غربی سنت-آن. درست روبروی سنت آن، ورودی کانالی را خواهید دید که با عبور از جزایر و شهرک های مختلف به سمت غرب منتهی می شود.

این کانال را تا رسیدن به یک دوشاخ ادامه دهید. تو باید در این انشعاب به سمت جنوب بروید و نه در شمال، در غیر این صورت خود را در منطقه کاملاً متفاوتی از نقشه خواهید دید. هنگامی که در دوشاخه به سمت جنوب حرکت کردید، تا رسیدن به مسیر حرکت کنید “تپه رووا”، که اگر به نقشه خود نگاه کنید در سمت راست کانال است، اما اگر به سمت جنوب حرکت کنید در سمت چپ خواهد بود. درست در کنار متن رووا تپه روی نقشه، پاسگاه درخت مقدس قرار دارد.

شرحی ارائه نشده است

از دست دادن آن بسیار سخت است، زیرا پاسگاه دارای یک است درخت عظیم پاییزی در مرکز آن. درخت بلندتر و بیشتر از هر درخت دیگری در اطرافش کشیده شده است، پس وقتی آن را دیدید، برای پیاده شدن به ساحل بروید.

شما از کشتی خود در نزدیکی پایه درخت پیاده خواهید شد و می توانید به سمت بالا بروید تا یک را پیدا کنید آتش دزدان دریایی. با “پرتاب پودر” روی آتش، به خدمه خود به مدت 30 دقیقه استقامت خود را تقویت می کنید.

بخوانید  بهترین فیلم های 2022 اکران شده | 16 فیلم + امتیاز IMDB
شرحی ارائه نشده است

هنگامی که به Sacred Tree Outpost رسیدید، مناطق اطراف را کاوش کنید و در نهایت می توانید نقشه های مختلفی برای کشتی، سلاح ها و مبلمان خود پیدا کنید. با این حال، برای به دست آوردن این پاداش ها، باید قراردادهایی را برای ساکنان Sacred Tree تکمیل کنید. این ساکنان مردم فرا هستند، بنابراین مراقب باشید تا جنگجویان فرا در پاسگاه قرارداد امضا کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر