درخواست تجدیدنظر FTC در پرونده Activision Blizzard علیه مایکروسافت رد شد


درخواست تجدیدنظر کمیسیون تجارت فدرال مبنی بر خرید Activision Blizzard توسط مایکروسافت توسط دادگاه رد شد و این معامله را به اتمام نزدیکتر کرد.

درخواست تجدیدنظر کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده (FTC) در پرونده اخیر خود برای مسدود کردن قرارداد ادغام Activision Blizzard با مایکروسافت رد شد. سازمان مورد نظر در حال اعتراض به این تصمیم است ژاکلین اسکات کورلیقاضی دادگاه داشت که اکنون این دادخواست توسط دادگاه استیناف ایالات متحده برای حوزه نهم نپذیرفت.

این هفته بود که پس از رد درخواست FTC برای مسدود کردن موقت معامله توسط دادگاه، این سازمان درخواست تجدید نظر خود را ثبت کرد. برد اسمیترئیس مایکروسافت در بیانیه ای گفت: «ما از پاسخ سریع دادگاه مدار نهم در رد درخواست FTC برای تاخیر بیشتر معامله قدردانی می کنیم. این اقدام ما را یک قدم به خط پایان ماراتن تحقیقات توسط تنظیم‌کننده‌های رقابت در سراسر جهان نزدیک‌تر می‌کند.”

با توجه به پاسخ منفی دادگاه تجدید نظر به FTC، مایکروسافت می تواند مراحل نهایی را قبل از 27 جولای (18 جولای/مهلت تعیین شده برای تکمیل توافق) انجام دهد. اگر مایکروسافت این ضرب الاجل را از دست بدهد، باید 3 میلیارد دلار خسارت به توسعه دهنده Call of Duty بپردازد و دوباره درباره ادغام مذاکره کند.

اگرچه مایکروسافت نتیجه مطلوب را از مقامات رقابت ایالات متحده به دست آورده است، مذاکرات با سازمان رقابت و بازار بریتانیا (CMA) همچنان ادامه دارد تا ردموندی ها بتوانند در اسرع وقت معامله را ببندند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  پردازنده های نسل 15 اینتل از حافظه DDR4 پشتیبانی نمی کنند