سرمایه گذاری 2 میلیارد دلاری سونی در تحقیق و توسعه خدمات زنده و فناوری واقعیت افزوده


سونی سرمایه گذاری زیادی در تحقیق و توسعه خدمات زنده و فناوری های واقعیت افزوده کرده است.

سونی و پلی استیشن مدتی است که بیشتر بر روی بازی های سرویس زنده تمرکز کرده اند. اکنون بر اساس گزارش رسانه نیکی آسیا، اقدامات بیشتری در این زمینه انجام شده است. شرکت مبلغان ژاپنی 2.13 میلیارد دلار به سلول تحقیق و توسعه بخش بازی های ویدیویی اختصاص داد. با توجه خاص به خدمات زنده و فناوری واقعیت توسعه یافته.

این رقم باعث می شود هزینه های تحقیق و توسعه سونی در زمینه بازی های ویدیویی بیش از سایر بخش های الکترونیکی این شرکت و تولید قطعات نیمه هادی اهمیت پیدا کند. این نشان می دهد که صنعت بازی چگونه در حال رشد است. به خصوص در سال های اخیر.

سرمایه گذاری بزرگ سونی برای تولید محصولات واقعیت افزوده بیشتر به این معنی است که ما شاهد تلاش های بیشتری در فضای واقعیت مجازی (VR) خواهیم بود. با این حال، مشخص نیست که آیا این به بازی های با کیفیت اول شخص در هدست PSVR2 تبدیل می شود یا خیر.

از آنجایی که صنعت بازی چندین سال است که بیشتر بر روی خدمات زنده متمرکز شده است و این بازی ها به ماشین های پول ساز تبدیل شده اند، هر شرکتی می خواهد آنها را داشته باشد. جای تعجب نیست که سونی نیز روی این نوع بازی های ویدیویی سرمایه گذاری می کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  افزایش قیمت بازی های پلی استیشن در استیم در چندین کشور