افزایش قیمت بازی های پلی استیشن در استیم در چندین کشور


سونی بدون اطلاع قبلی قیمت برخی از بازی های پلی استیشن را روی رایانه شخصی افزایش داده است.

طی چند سال گذشته، سونی به سرعت تجارت بازی های رایانه شخصی خود را گسترش داده و برخی از بزرگترین و محبوب ترین بازی های پلی استیشن را به کاربران پلتفرم رایانه معرفی کرده است. حال در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که این شرکت تصمیمات جدیدی گرفته است که احتمالاً به مذاق هیچ یک از بازیکنان خوش نخواهد آمد.

همانطور که توسط یکی از کاربران فروم ResetEra گزارش شده است، ظاهرا سونی بی سر و صدا قیمت تعدادی از بازی های پلی استیشن را در استیم در کشورهای مختلف افزایش داده است. آثاری مانند بازی Returnal، Sackboy: A Big Adventure، بازی God of War، بازی Horizon Zero Dawn، بازی Marvel’s Spider-Man Remastered، Marvel’s Spider-Man: Miles Morales و بازی Days Gone در برخی زمینه ها با افزایش قیمت مواجه شده اند.

قیمت این آثار در چندین منطقه از جمله آرژانتین، ژاپن، کانادا، کلمبیا، چین، کره جنوبی و شیلی با افزایش قابل توجهی همراه بوده است. این افزایش قیمت از بازی به بازی دیگر و کشوری به کشور دیگر متفاوت است. به عنوان مثال، قیمت بازی ها در آرژانتین از 4199-5999 پزو تا 8499-9999 پزو، در کانادا از 59.99-59.99 دلار تا 64.99-79.99 دلار و در ژاپن از 4900 تا 6490 دلار متغیر است. .

سونی هنوز به طور رسمی در مورد افزایش قیمت اظهار نظر نکرده است. بنابراین در حال حاضر مشخص نیست که آیا این تشدید به این مناطق محدود خواهد شد یا در مناطق دیگر نیز رخ خواهد داد.

بخوانید  سفارش ساخت سریال The Irrational با جسی ال مارتین توسط NBC