سفارش ساخت سریال The Irrational با جسی ال مارتین توسط NBC

مارک گافمن تهیه کننده اجرایی سریال های یقه سفید و مجموعه آکادمی چتر است. ساموئل باوم، خالق Lie to Me، فیلمنامه های جادوگر دروغ ها و جراح عمومی را نیز نوشته است.

این مجموعه با الهام از رمان غیر منطقی قابل پیش بینی: نیروهای پنهانی که تصمیمات ما را شکل می دهند نوشته شده است. دن آریلی در فوریه 2008 توسط انتشارات هارپر کالینز ایجاد و منتشر شد. Dan Ariely به عنوان مشاور در این پروژه کار می کند. جسی ال مارتین، تپه ماهارا، تراوینا اسپرینگر، مولی کونز و آرش دیمسکی آنها در سریال The Irrational بازی می کنند.

در ماه فوریه، NBC قسمت های آزمایشی The Irrational و Blank Slate را سفارش داد. اریکا لیسان میتمن با سابقه نویسندگی و تولید سریال La Brea و سریال Timeless. مارک گافمن و ساموئل باوم او به عنوان فیلمنامه نویس و تهیه کننده اجرایی سریال Nabardane فعالیت می کند. دیوید فرانکل تهیه کننده و کارگردان و شرکت یونیورسال تلویزیون تولید سریال را بر عهده دارند.

NBC به سریال درام The Irrational با بازی Jesse L. Martin چراغ سبز نشان داده است.

از جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع می شویم که NBC دستور ساخت سریال درام The Irrational با نقش آفرینی را داده است. جسی ال مارتین این سریال ماجراهای یک استاد مشهور علوم رفتاری به نام الک بیکر را دنبال می کند که از تخصص خود برای کمک به تعدادی از پرونده های حساس مربوط به دولت ها، مجریان قانون و شرکت ها استفاده می کند و رویکردی منحصر به فرد و غیرمنتظره برای درک رفتار انسان دارد.

بخوانید  Lost، Prison Break و این 12 نمایش دیگر دیزنی به نتفلیکس می آیند

تحریریه مجله بازی یک گیمر