کارگردان گروه Smash Bros. نزدیک شدن به بازنشستگی کامل

(ماساهیرو ساکورای، کارگردان سریال Smash Bros.)

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.

ماساهیرو ساکورای، کارگردان گروه Smash Bros.

ساکورای در ادامه این مصاحبه گفت که از نظر سلامتی وضعیت خوبی دارد و در حال حاضر در تعطیلات آخر هفته استراحت می کند. علاوه بر این، ساکورای یک کانال اختصاصی یوتیوب راه اندازی کرده است که در آن نکات طراحی بازی های ویدیویی را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارد. این طراح بازی پیش از این در یکی از آخرین مقالات Famitsu خود اعلام کرده بود که به بازنشستگی نزدیک شده است. ساکورای در این پست گفت که پس از تکمیل بسط شخصیت نهایی برای Super Smash Bros. آلتیمیت در مورد برنامه های بعد از بازی خود فکر می کند و ایده بازنشستگی زودهنگام ممکن است برای او جذاب باشد.

آخرین شخصیت اضافی در Super Smash Bros. نهایی اضافه شده در نوامبر گذشته Sora از سری Kingdom Hearts بود. انتشار این شخصیت با اضافه شدن ۱۱ مبارز جدید، پایان سه سال حمایت مستمر سازندگان این بازی مبارزه ای را رقم زد. در آن زمان کارگردان بازی گفت که به توسعه نسخه دیگری از سری Smash Bros فکر نمی کند. ساکورای نوشت: “باید فکر کنم که آیا باید بازی دیگری را با خطر ناامید کردن هواداران منتشر کنیم.”

ماساهیرو ساکورای، کارگردان سریال برادران اسمش، اعلام کرد که اکنون نیمه بازنشسته شده است.

در جریان جدیدترین اخبار بازی، ماساهیرو ساکورای، کارگردان سری Smash Bros. در مصاحبه ای جدید اعلام کرد که نیمه بازنشسته شده است. ساکورای این خبر را در مصاحبه ای به زبان ژاپنی اعلام کرد. مترجم سخنان ساکورای را اینگونه خلاصه می کند: «ساکورای تایید می کند که نیمه بازنشسته است. او 52 سال سن دارد. زمانی که سری Smash Bros منتشر شد، نه سال را در توسعه فعال گذراند. برای کنسول های 3DS، Wii U و Ultimate. ساکورای احساس می کرد که اگر دائماً بازی ها را تمام وقت بسازد، زندگی اش بدون اینکه متوجه شود به پایان می رسد.

بخوانید  سیستم های کهکشانی استارفیلد شامل کابوی های فضایی و فرقه های شوم است

با این حال، ساکورای در مصاحبه ای گفت که او اسمش بروس را باور ندارد. می تواند بدون مشارکت او ادامه دهد. او گفت: “من هیچ راهی برای توسعه Smash Bros بدون مشارکت من نمی بینم.” صادقانه بگویم، می خواهم آن را به دیگری منتقل کنم و در واقع تلاش کردم، اما نشد. اگر می‌خواهیم این سری را ادامه دهیم، من و نینتندو باید درباره چگونگی موفقیت آن صحبت کنیم.»

در ترجمه مقاله ساکورای که در فامیتسو منتشر شده، آمده است: “ساکورای فکر می‌کند که پاسخ به این سوال که تا چه زمانی می‌تواند ادامه دهد واضح است. با بالا رفتن سن، مدت زمان کار نسل جدید سازندگان بازی‌ها نسبتا طولانی شده است. سازندگان فعلی بازی چقدر جوان هستند و در زمینه سرگرمی چقدر با استعداد هستند.