سیستم های کهکشانی استارفیلد شامل کابوی های فضایی و فرقه های شوم است

برای سیاراتی که در طول سفر با آنها مواجه خواهید شد، می توانید قبل از فرود، تمام اطلاعات و منابع این اجرام آسمانی را مشاهده کنید. یکی از این نمونه‌هایی که در طول Starfield Direct ارائه شد، Porrima IV-c بود، یک قمر صخره‌ای در منظومه Porrima با گرانش کم، اتمسفر نازک و چندین مورد بالقوه پرسود برای برداشت. برخی از سیارات مکان‌های کلیدی برای بازدید، زندگی و ماموریت‌هایی دارند که می‌توانید انجام دهید، که می‌توانید با نگاه کردن به نقشه خود آن‌ها را مشاهده کنید، و حتی می‌توانید با بررسی منظومه‌های خورشیدی در بخش‌های کهکشانی از طریق کارت خود مسیری را به مقصد بعدی خود ترسیم کنید. .

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

بخوانید  آمادگی اینتل برای عرضه کارت گرافیک Arc A770

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

Starfield در خلأ روایی اتفاق نخواهد افتاد، زیرا در طول نمایشگاه Xbox، Bethesda جزئیات بیشتری را در مورد برخی از شخصیت‌ها و جناح‌هایی که بازیکنان با آن‌ها روبرو خواهند شد، فاش کرد. اکتشاف و جمع آوری منابع بخش مهمی از بازی است، اما با کاوش در کهکشان با گروه هایی مانند Constellation مواجه می شوید. Constellation که به عنوان یک گروه افسانه ای از کاشفان توصیف می شود، تلاش می کند تا پاسخ برخی از بزرگترین سؤالات بشریت را بیابد.

Cydonia، یک شهر مریخی، بزرگترین مستعمره معدن در UC است، اما منظومه های ستاره ای خارج از دسترس این سازمان کهکشانی وحشی تر و مستقل تر هستند. Freestar Collective Space اساساً یک سیستم غرب وحشی پر از سالن‌های کلاسیک و خیابان‌های غبارآلود است، اما با برخی تأثیرات علمی تخیلی. شهر آکیلا پایتخت این سیستم است و توسط رنجرهایی که به عنوان نسل جدیدی از کابوی ها به مردم خدمت می کنند محافظت می شود.

اعضای فعلی گروه متشکل از سربازان سابق، علما، الهی‌دانان، کابوی‌های فضایی و دیگر افراد التقاطی هستند و به عنوان یک کاوشگر که با یک مصنوع بیگانه مواجه می‌شود، در جستجوی پاسخ آنها به آنها ملحق می‌شوید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر