ویدیوی کوتاه گیم پلی Forspoken DLC منتشر شد

Forspoken: In Tanta We Trust DLC

بازخورد مردم و منتقدان در مورد محصول جدید تولیدات سبک متفاوت بود و برخی احزاب نگاه مثبتی به آن نداشتند. بازیکن صحبت به مدت دو سال در انحصار کنسول پلی استیشن 5 است و فقط کاربران رایانه های شخصی می توانند آن را خارج از پلتفرم سونی تجربه کنند. نظرات خود را در مورد این بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بازیکن صحبت اخیراً برای پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی منتشر شده است و اطلاعات مربوط به بسته های الحاقی آن در حال حاضر منتشر شده است. که محتوای قابل دانلود به نام Forspoken: در Tanta We Trust، ظاهراً Tanta را به عنوان یک شخصیت قابل بازی اضافه خواهد کرد. اکنون، در جریان روز انتشار بازی، یک قطعه کوتاه از محتوای گیم پلی بازی در تانتا، ما اعتماد داریم به بازیکنان نشان داده شده است. که محتوای قابل دانلود به عنوان پیش درآمدی برای وقایع بازی منتشر خواهد شد.

در این ویدیوی چند ثانیه ای که در ساعت 1:04:15 از استریم اسکوئر انیکس قابل مشاهده است، دو شخصیت بازی را در حال عبور از کنار صخره ها می بینیم. در طرف دیگر، سازه ای عظیم در مقابل آنها قرار گرفته و به نظر می رسد که این محوطه را گنبدی احاطه کرده است. هر چند که پایان نامشخص است. این دو شخصیت می توانند تانتا باشند که شخصیت های منفی بازی هستند فری، قهرمانان بازی اصلی هستند. احتمالاً در اینجا بیشتر در مورد تاریخ آنها و نحوه حکومت کردن است آتی زمانی که آنها رسیدند خواهیم فهمید.

بخوانید  پچ بعدی Diablo 4 بالاخره یک تب جدید Stash و موارد دیگر اضافه می کند

بسته اضافی در تانتا، ما اعتماد داریم بازیکن صحبت که قرار است تابستان امسال منتشر شود، در یک کلیپ کوتاه در جریان روز راه اندازی بازی به نمایش درآمد.