جزئیات بیشتر بازی Final Fantasy 16 را در سال 2023 منتشر کنید

در حالی که هنوز چند ماه تا انتشار Final Fantasy 16 باقی مانده است، طرفداران Final Fantasy هنوز می توانند از عناوین دیگر در سال 2023 لذت ببرند. Square Enix اخیراً اعلام کرد که بازی مورد انتظار Final Fantasy Pixel Remasters سرانجام برای پلی استیشن 4 و نینتندو سوئیچ منتشر خواهد شد. طرفداران فاینال فانتزی مدت هاست که می خواهند این بازی را روی کنسول ها عرضه کنند و حالا به نظر می رسد که اسکوئر انیکس این تصمیم را گرفته است. اگرچه Final Fantasy Pixel Remasters برای عرضه در سال 2023 برنامه ریزی شده است، اما طرفداران امیدوارند قبل از عرضه Final Fantasy 16 آن را تجربه کنند.

به نظر می رسد Final Fantasy 16 یکی از بزرگترین انحصاری های پلی استیشن 5 در سال 2023 باشد. این بازی اکشن نقش آفرینی در ژوئن 2023 منتشر خواهد شد و اسکوئر انیکس اعلام کرده است که اطلاعات بیشتری در ماه های منتهی به انتشار آن منتشر خواهد شد. . به تازگی اکانت کاربری فاینال فانتزی توییتر در پست جدیدی اعلام کرده است که در سال 2023 باید اطلاعات مختلفی از فاینال فانتزی 16 منتشر شود. در واقع، اگرچه انتشار این بازی بسیار دور به نظر می رسد، اما طرفداران امیدوارند که اسکوئر انیکس در ماه های منتهی به انتشار بازی راه هایی برای هیجان بیشتر طرفداران پیدا کند.

بازی Final Fantasy 16 در تاریخ 22 ژوئن 2023 (1 ژوئیه 1401) به طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

هنوز جزئیات زیادی در مورد Final Fantasy 16 وجود دارد که طرفداران آن را به اندازه کافی نمی دانند. ماه گذشته، هیروشی تاکای، کارگردان بازی اعلام کرد که کمپین بازی حدود 35 تا 40 ساعت طول خواهد کشید. Takai در ادامه توضیح داد که اگر بازیکنان برای تکمیل محتوای اضافی بازی وقت بگذارند، این زمان باید به حدود 70 ساعت برسد. علاوه بر این، Final Fantasy 16 اولین بازی اصلی Final Fantasy خواهد بود که بر اساس زبان و محتوا، امتیاز M یا Mature را از ESRB دریافت می کند.

بخوانید  Dead Space زمان باز کردن قفل و جزئیات پیش بارگذاری

Cleo، شخصیت اصلی Final Fantasy 16

اسکوئر انیکس تایید کرده است که برنامه های زیادی برای انتشار جزئیات بیشتر درباره Final Fantasy 16 در سال 2023 دارد.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر به اشتراک بگذارید.