تاریخ انتشار نسخه ی نمایشی Street Fighter 6 با تریلر اعلام شد

دانلود فیلم آپارات

در این نمایشگاه، کپکام یک تریلر نمایش داد و تایید کرد که بازیکنان پلی‌استیشن 5 و پلی‌استیشن 4 می‌توانند دموی Street Fighter 6 را از امروز تجربه کنند. با این حال، خوانندگان PC و Xbox Series X Xbox Series S باید تا 6 می (26 آوریل) سال جاری منتظر بمانند تا این نسخه نمایشی را مشاهده کنند.

Capcom یکی از آن ناشری است که معمولاً قبل از انتشار بازی‌های بزرگ بعدی، نسخه آزمایشی آن را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد. گزارش‌های اخیر ادعا می‌کنند که کپکام همین برنامه را برای Street Fighter 6 دارد و اکنون توسعه‌دهنده آن را به‌طور رسمی در نمایشگاه اخیر Street Fighter اعلام کرده است.

طبق گفته کپکام، دموی Street Fighter 6 به بازیکنان اجازه می دهد تا با دو شخصیت Ryu و Luke مبارزه کنند. این دمو همچنین شامل بخش های کوتاهی از کمپین تک نفره و بخش تور جهانی است. علاوه بر این، بازیکنان می توانند شخصیت خود را با استفاده از ابزارهای ایجاد آواتار ایجاد کنند.

شما می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار Street Fighter 6 با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

Street Fighter 6 قرار است در تاریخ ۲ ژوئن سال جاری برای پلتفرم‌های PC، PlayStation 5، PlayStation 4 و Xbox Series X منتشر شود. Xbox Series S منتشر خواهد شد.

کپکام با انتشار تریلر، دموی بازی Street Fighter 6 را به بازیکنان پلی استیشن ارائه کرد و تاریخ دسترسی به سایر پلتفرم ها را اعلام کرد.