شایعه: Alan Wake 2 قدرت واقعی نسل بعدی را به نمایش می گذارد

Remedy Entertainment قبلا تایید کرده است که Alan Wake 2 بزرگترین پروژه این شرکت خواهد بود که با موتور نورث لایت ساخته شده است. به آن «زیباترین اثر» این کارگاه نیز می گویند. سازندگان بازی نیز این دنباله را تایید کرده اند آلن ویک اکنون کاملاً عملیاتی است، اما هنوز تا انتشار آن فاصله داریم.

به گفته نیک بیکر از XboxEra، روند ساخت بازی ترسناک بقا Alan Wake 2 پیشرفت بسیار خوبی دارد و این محصول درمانی می تواند در سال 2023 عرضه شود.

با وجود پیشرفت روند توسعه Control 2 و اسپین آف های متعدد این مجموعه در استودیو Remedy، به نظر می رسد که Alan Wake 2 این موضوع باعث ایجاد هیاهو و هیجان بیشتر در بین طرفداران شد. اگرچه این بازی برای امسال برای Xbox Series X/S، PC و PlayStation 5 برنامه ریزی شده است، زیرا بازی در تاریخ عرضه شده است. جوایز بازی 2021 تاکنون تنها فیلم محدودی با طرفداران به اشتراک گذاشته شده است.

اکنون نیک بیکر از XboxEra ادعا کرده است که منابع به او اطلاع داده اند که بازی تقریباً آماده است، او گفت Alan Wake 2 ممکن است آن را “نمایش واقعی نسل جدید” دانست. بیکر می گوید با توجه به این موضوع اپیک گیمز سرمایه‌گذاری این پروژه را برعهده دارد و این بازی را به طور انحصاری از طریق فروشگاه اپیک گیمز بر روی رایانه شخصی منتشر خواهد کرد. به نظر می رسد که درآمد این شرکت از بازی Fortnite صرف سرمایه گذاری های خوبی می شود.

گرافیک بازی Alan Wake 2

بخوانید  Rise Of The Ronin نبرد تیم نینجا را با آزادی جهان باز ترکیب می کند