ددپول و ولورین ددپول 3 نخواهند بود

شان لوی، کارگردان ددپول و ولورین می گویند که این فیلم در واقع به عنوان Deadpool 3 شناخته نخواهد شد.

فیلم Deadpool and Wolverine بدون شک مورد انتظارترین فیلم تابستان امسال است و حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون اطلاعات جدیدی از این فیلم منتشر شده است. Shawn Levy کارگردان Deadpool and Wolverine در مصاحبه اخیر خود با ScreenRent گفته است که وجود ولورین در نام فیلم تنها بخشی اضافی از ماجراهای Deadpool نیست، بلکه این فیلم قرار است یک شخصیت دوگانه را به تصویر بکشد. آدم ماجراجو

در حال حاضر مشخص نیست که آثار گذشته این دو شخصیت چقدر در داستان MCU نقش خواهند داشت، اما لوی اصرار دارد که این فیلم یک فیلم کاملاً مستقل است. او گفت: «از زمانی که داستان ددپول و ولورین را خلق کردم، هر روز به آن افتخار می‌کنم، زیرا ما در مورد دو تا از بزرگترین ستاره‌های سینما در نمادین‌ترین نقش‌هایشان صحبت می‌کنیم.

لوی افزود: “این همچنین به من فرصت ویژه ای داد.” این سومین فیلم ددپول است، اما ددپول 3 نیست. این یک فیلم متفاوت در مورد ددپول و ولورین است که سعی نمی کند فقط دو فیلم اول ددپول را کپی کند و ادامه آنها باشد. آن فیلم‌ها عالی بودند، اما ددپول و ولورین دقیقاً ماجراجویی این دو شخصیت هستند.»

ددپول با پنجه های ولورین در ددپول و ولورین ملاقات می کند

رایان رینولدز در نقش ددپول، هیو جکمن در نقش لوگان با نام مستعار ولورین، مورنا باکارین در نقش ونسا کارلایل، استفان کاپیچیچ در نقش کولوسوس، برایانا هیلدبراند در نقش جنگ نوجوانان نگاسونیک، کوتسونا شیوری در نقش یوکیو، راب دلانی در نقش پیتر کاران سونی در نقش دوپیندرلیتاکسی. اوگامز در نقش Blind Al، جنیفر گارنر در نقش الکترا، آرون استنفورد در نقش جان آلاردایس با نام مستعار پیرو، کورین در نقش کاساندرا نوا و متیو مک فادین در نقش عامل پارادوکس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم ددپول حضور دارند و ولورین نیز در این فیلم ایفای نقش کرده است.

بخوانید  رونمایی از بازی EA Sports PGA Tour برای کامپیوتر و کنسول های نسل ۹

فیلم Deadpool and Wolverine قرار است در 26 جولای اکران شود. Deadpool and Wolverine اولین فیلم در دنیای سینمایی مارول خواهد بود که برای بزرگسالان رتبه بندی می شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر