رونمایی از بازی EA Sports PGA Tour برای کامپیوتر و کنسول های نسل ۹

این ویدیو کوتاه، نمایی از گیم‌پلی بازی در موتور گرافیکی را به نمایش می‌گذارد و باشگاه Augusta National Golf Club به تصویر می‌کشد. از نظر ظاهری به نظر می‌رسد که نتیجه‌ی کار برای افراد علاقه‌مند به این سبک بسیار خوب از آب درآمده است. البته که هنوز مشخص نیست مکانیزم گیم‌پلی بازی به چه شکلی طراحی شده‌اند و محصول مورد بحث تا چه حدی از محتوای سرگرم‌کننده برخوردار خواهد بود.

الکترونیک آرتز در سال ۲۰۲۱ و با ثبت قراردادی چند ساله با PGA رسما تأیید کرد که روی یک بازی جدید شبیه‌ساز گلف برای نسل ۹ کار می‌کند. حالا بازی EA Sports PGA Tour به‌صورت رسمی رونمایی شده است و تریلری جدیدی به این منظور برای گیمرها به نمایش درآمد.

اولین بازی جدید شبیه‌ساز گلف شرکت EA در ده سال اخیر، بالاخره تریلر گیم‌پلی خود را دریافت کرده است و طی فصل بهار سال ۲۰۲۳ میلادی برای پلتفرم PC و کنسول‌ها قرار عرضه خواهد شد.

باید دید که چه زمانی جزئیات بیشتری از ساختار بازی با طرفداران در میان گذاشته می‌شود. با مشخص شدن بازه انتشار بازی تا فصل بهار، احتمالا طی ماه‌های آتش شاهد تریلرهای مختلف این بازی ورزشی خواهیم بود. EA Sports PGA Tour برای پی سی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دست ساخت است.



منبع

دانلود ویدیو از آپارات

بخوانید  Modern Warfare 2 نقشه کلاسیک Call Of Duty Expedition را با بارگذاری مجدد فصل 1 بازمی گرداند