بازی Pokemon Go شامل به‌روزرسانی نقشه و تصاویر جدید است

اگرچه به نظر می رسد عرضه بازی مانند دیروز باشد، Pokemon Go در ماه جولای به هشتمین سالگرد خود نزدیک می شود. در پیش‌بینی این نقطه عطف، نیانتیک کمپین «Rediscover Go» را اعلام کرد، که یک تغییر اساسی در این بازی است که امروز می‌شناسیم.

وب سایت رسمی Pokemon Go جزئیاتی را در مورد آنچه که به روز رسانی Rediscover Go مستلزم آن است ارائه می دهد، از جمله تغییرات نقشه، گزینه های سفارشی سازی و ویژگی Snapshot. یک تریلر مختصر همچنین تغییرات را با صحنه های ساحل، جنگل و موارد دیگر برجسته می کند.

این وب‌سایت به عنوان بخشی از این به‌روزرسانی جدید، قول «ظاهر جدید با به‌روزرسانی‌های نقشه بازی، صفحه‌های برخورد، صفحه‌های نبرد و موارد دیگر را که همگی متناسب با موقعیت مکانی شما هستند» ارائه می‌کند. اطلاعات بیشتر طی سه هفته آینده منتشر خواهد شد و به روز رسانی بعدی برای 17 آوریل برنامه ریزی شده است.

ویژگی Snapshot همچنین به شما امکان می‌دهد تا از سه پوکمون به طور همزمان عکس بگیرید، در حالی که منوی سفارشی‌سازی آواتار و فروشگاه سبک «گزینه‌های بیشتر از همیشه» را ارائه می‌دهد. دو برگه دیگر – “Rediscover Kanto” و “Rediscover Your Reality” – نیز گنجانده شده است، اگرچه اطلاعات بیشتری در مورد آنها فاش نشده است.

برنامه نمایش برای Rediscover Go به شرح زیر است:

  • خودت را دوباره کشف کن – 17 آوریل
  • دنیای خود را دوباره کشف کنید – 22 آوریل
  • کانتو را دوباره کشف کنید – 22 آوریل
  • واقعیت خود را دوباره کشف کنید – 7 می

Pokemon Go اکنون برای دستگاه های iOS و Android در دسترس است.

بخوانید  با خرید نسخه پریمیوم، 5 روز زودتر به Forza Motorsport دسترسی پیدا کنید

تحریریه مجله بازی یک گیمر