با خرید نسخه پریمیوم، 5 روز زودتر به Forza Motorsport دسترسی پیدا کنید


کسانی که نسخه پریمیوم Forza Motorsport را خریداری کنند می توانند در کنار سایر محتواها، 5 روز زودتر به بازی دسترسی داشته باشند.

در جریان نمایشگاه Xbox اخیر، استودیو Turn 10 با انتشار یک تریلر تاریخ انتشار Forza Motorsport را فاش کرد. استودیو Turn 10 قبلا تایید کرده بود که روی جلد این بازی مسابقه ای با تصویر Cadillac Racing V-Series.R مدل 2023 و Chevrolet Corvette E-Ray مدل 2024 تزئین خواهد شد.اما مانند بازی Starfield می توانید Premium را تهیه کنید. نسخه Forza Motorsport برای 5 روز دسترسی زودهنگام به بازی.

در حالی که بازیکنان برای دسترسی زودهنگام به Forza Motorsport 7 و Forza Horizon 5 باید نسخه Ultimate را دریافت می کردند، برای دسترسی زودهنگام به Forza Motorsport باید نسخه Premium را خریداری می کردند. نسخه پریمیوم با قیمت 99.99 دلار روانه بازار خواهد شد و علاوه بر اشتراک VIP، شامل بسته خوش آمدید، بسته خودروی مسابقه روز و کارت پاس شامل 30 خودرو با عرضه هفتگی است.

Forza Motorsport یک نسخه استاندارد با قیمت 69.99 دلار و یک نسخه لوکس با قیمت 89.99 دلار دارد که شامل بازی پایه و Car Pass می شود. بازی Forza Motorsport در تاریخ 18 اکتبر (10 اکتبر) برای کاربران رایانه شخصی و Xbox Series X Xbox Series S و سرویس Game Pass موجود است. استودیو Turn 10 جزئیات بیشتری در مورد حالت حرفه ای Builders Cup با طرفداران در 13 ژوئن به اشتراک خواهد گذاشت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  مهمترین فیلم ها و سریال های شهریور ۱۴۰۱ | از تاریخ پخش تا خلاصه داستان