تیزر بازی Marvel Rivals نقشه جدید بازی را فاش می کند

نقشه Yggsgard در Marvel Rivals یک محیط عالی برای نبرد قهرمانان و شروران بازی به نظر می رسد.

Marvel Games و Netize Games یک ماه پیش از Marvel Rivals رونمایی کردند. این شوتر رقابتی 6v6 دارای قهرمانان و تبهکاران معروف از دنیای مارول است که بازیکنان در مقابل یکدیگر قرار می گیرند. در حالی که Asgard در ابتدا به عنوان یک نقشه بازی معرفی شد، به نظر می رسد که نقشه بازی در واقع Yggsgard نامیده می شود، ترکیبی از Asgard و Yggdrasil، “درخت جهانی”، به دلیل آنچه به عنوان “درهم تنیدگی خط زمانی” توصیف می شود. در زیر، یک تیزر با تمرکز بر آشکار شدن این نقشه را مشاهده خواهید کرد:

دانلود از آپارات

لوکی، برادر ثور و دشمن گاه به گاه، ایگسگارد را به عنوان پادشاهی جدید او تصاحب کرده است و پنل های پس زمینه اتحاد او با یکی از قدرتمندترین ابرشرورهای مارول، Surtur را نشان می دهد. جدای از آن، مناطق محیطی بازی کاملا خیره کننده به نظر می رسند. راهروهای منحنی و فضاهای بازی در نقشه بازی در کنار مجسمه لوکی از افکت هایی است که در این ویدیوی کوتاه به چشم می خورد.

در صحنه ای دیگر، کاخ سلطنتی والسکالف را می بینیم که مقر خاندان سلطنتی آسگاردی است. هر قهرمان در بازی بر اساس نسخه های کمیک خود توانایی های منحصر به فردی دارد. آنها همچنین می توانند از مهارت های تیمی برای ایجاد هرج و مرج بیشتر استفاده کنند. برای مثال Rocket Raccoon می تواند گروت سوار شود و به دشمنان شلیک کند، در حالی که هالک می تواند Iron Man را با انرژی گاما شارژ کند.

بخوانید  تایید بازگشت ولورین با بازی هیو جکمن در فیلم Deadpool 3 | اعلام تاریخ اکران

از نقشه های ویژه بازی می توان به Yggsgard و Tokyo 2099 اشاره کرد که محیط های تخریب پذیر و راه های بی شماری را برای استفاده از محیط در اختیار بازیکنان قرار می دهد. هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه Marvel Rivals مشخص نشده است. اما یک فاز آلفای ویژه شامل چند شخصیت قابل بازی باید در ماه می در دسترس بازیکنان رایانه شخصی قرار گیرد.

در این بازی شاهد حضور شخصیت های معروف از گروه های مختلف مارول از جمله Guardians of the Galaxy و X-Men تا Avengers، Spider-Man، Hulk و بسیاری دیگر خواهیم بود. تاکنون حضور Spider-Man، Magneto، Magic و Black Panther برای این بازی تایید شده است.

در نهایت نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر