دانلود کالاف دیوتی موبایل سیزن 1 Call of Duty®: Mobile کافه بازار | 1gamer

با مجله خبری یک گیمر کال آف دیوتی موبایل از مایکت، دیتای این بازی نیز به صورت خودکار دانلود و روی گوشی شما نصب می‌شود. به دلیل محدودیت‌های دسترسی به گوگل‌پلی، دانلود بازی کال آف دیوتی با دیتا از طریق مایکت برای کاربران موبایل‌های اندرویدی آسان‌تر است؛ همچنین ترافیک شما در دانلود هر برنامه یا بازی از مایکت به صورت نیم بها محاسبه می‌شود. از طرفی هم در هنگام ورود به بازی و دانلود پکیج‌های داخلی، هیچ خطایی وجود ندارد و بازی به شکل تست شده در اختیار شما قرار گرفته است.

  • این مدل هم در جایگاه خود خوش‌قیمت‌ترین و بهترین گوشی برای بازی کالاف دیوتی موبایل است که می‌توانید پیدا کنید.اگر از این گوشی برای کالاف استفاده کنید می‌توانید با تنظیمات گرافیکی high به متوسط ۴۳ فریم در هر ثانیه دست یابید.
  • جهت خرید سی پی CP بازی کال اف دیوتی موبایل با بهترین قیمت و تحویل سریع می توانید از همین الان نسبت به ثبت سفارش خود در سایت موجو شاپ اقدام کنید.
  • این بازی در سطح جهانی طرفداران زیادی دارد؛ افرادی که در طول روز، ساعت‌ها پای Call of duty mobile می‌نشینند و مهارت‌هایشان را به چالش می‌کشند.
  • در صفحه باز شده از قسمت بالا بروی آیکون به علاوه که به رنگ زرد است کلیک کنید.

اگر از اینترنت گوشی استفاده می‌کنید آن را قطع و وصل کنید و در صورت امکان تلفن هوشمندتان را ریستارت کنید. گاهی اوقات هم اگر از وای فای استفاده می‌کنید، اتصال اینترنت‌تان را به دیتای موبایل تغییر دهید تا شاید مشکل رفع شود. پرک‌ها توانایی‌های ویژه‌ای هستند که شما می‌توانید به کاراکتر خود اضافه کنید. مثلاً می‌توانید از دید رادار دشمن مخفی شده، صدای پایتان توسط دشمن شنیده نشود، آسیبی که به حریف می‌زنید بیش از حالت عادی محاسبه شود، رد پای بازیکنانی که نزدیکتان هستند را ببینید و بسیاری از قابلیت‌های دیگر. مهم‌ترین نکته در استفاده از پرک‌ها این است که بدانید برای چه از آن‌ها استفاده می‌کنید.

بخوانید  خرید سی پی کالاف دیوتی وارزون موبایل ارزان گیم رویال | 1gamer

خرید استارتر پک 3 دلاری کالاف دیوتی موبایل

به طور کلی این بازی آسیب خاصی به گوشی وارد نمی‌کند، اما منطقاً پس از گذشت زمان و در صورت بازی کردن بیش از حد عملکرد همه‌ی گوشی‌ها تا اندازه‌ای افت می‌کند. یکی از بهترین راهکارها برای به تأخیر انداختن این فرایند هم محافظت از آن در برابر گرماست. شما علاقه مندان Call Of Duty Mobile جهت تهیه سی پی بازی، اکنون میتوانید در بسته بندی های مختلف 80 سی پی تا سی پی سفارش خود را با موفقیت ثبت کنید.

سبک های مختلف بازی کالاف دیوتی موبایل

معتبر ترین سایت برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل یا همان ایتم درون بازی، سایت آی گیم است. در سایت آی گیم تمامی قیمت ها با کارمزد کم و یا بدون کارمزد ارائه می شوند. داشتن تعداد زیادی سی پی برای گیمرهای حرفه‌ای کالاف دیوتی موبایل می‌تواند بسیار موثر باشد. با داشتن سی پی بیشتر بازیکن می‌تواند سریع‌تر و آسان‌تر از رقبای خود پیشرفت کند و در نتیجه در رقابت با آن‌ها همیشه پیروز شود. همچنین خرید سی پی کالاف دیوتی باعث تمایز گیمرهای حرفه‌ای از سایر بازیکنان می‌شود و به آن‌ها کمک می‌کند تا خاص باشند. یکی از خصوصیت هایی که کالاف دیوتی را نسبت به بازی های رقیب و هم رده خود متمایز می کند وجود حالت های متنوع است، مود بتل رویال، مولتی پلیر و مود زامبی از دسته حالت هایی هستند که گیمر می تواند انتخاب کند.

پرک‌ها امتیازات ویژه‌ای هستند که بر روی اسلحه یا کاراکتر بازی شما قرار می‌گیرند. استفاده از آن‌ها به شما قابلیت‌های منحصربه‌فردی اضافه می‌کند که در نبرد‌های نفس‌گیر با دشمن بسیار به‌درد‌تان می‌خورد. مثلا می‌توانید با نصب پرک fmj، حتی از پشت دیوار به دشمن شلیک کنیدو تیرهایتان را از دیوارهای باریک عبور دهید.

بخوانید  مقایسه بازی کالاف دیوتی وارزون 2 با 1 کدام تجربه بتل رویال بهتر بود؟ | 1gamer

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر