مقایسه بازی کالاف دیوتی وارزون 2 با 1 کدام تجربه بتل رویال بهتر بود؟ | 1gamer

با عرضه بسیار بد بتلفیلد ۲۰۴۲ ندای وظیفه تقریباً بی‌رقیب بوده و به همین علت الان زمان خوبی برای پیشرفت است. با این حال، نمی‌توان این موضوع را نادیده گرفت که وارزون 2 هنوز هم شانس زیادی برای بهبود دارد و تازه فصل اول این بازی شروع شده است. اما اگر نقشه وارزون 1 از نسخه جدید هم بهتر باشد، نمی‌توان سیستم جدید بسته شدن Zone در وارزون 2 را نادیده بگیریم.

حداقل سیستم مورد نیاز برای وارزون موبایل چقدر است؟

با‌این‌حال، همان‌طور که بالاتر گفتیم به‌نظر می‌رسد این بازی احتمالا جایگزین کالاف موبایل خواهد شد. مثلا کیلزتریک‌هایی که که در حالت استاندارد مولتی‌پلیر وجود دارند را درنظر بگیرید. در این رویداد، بسیاری از مکان‌های محبوب وردانسک مانند قبرستان ، فروشگاه و ایستگاه تلویزیونی به نمایش درآمدند و ظاهراً قرار است تمامی نقاط وارزون نسخه کنسول و کامیپوتر را عیناً در گوشی‌های موبایل ببینیم.

امکان پرداخت در محل با 20 دصد پیش پرداخت

حال که فایل مورد نظر خود را دانلود کردید، لازم است تا به سراغ اجرای آن بروید. در این بخش لازم است تا برای به اجرا در آوردن فایل، زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب کردن زبان مورد نظر، با کلیک بر روی دکمه Continue می‌توانید به بقیه مراحل بپردازید.

http://badorclothesworkshop.ir

کانال‌‌ها – تا 5 کانال برای چت کردن در تمام مجله خبری یک گیمر‌های کالاف دیوتی وارزون موبایل، کالاف دیوتی وارزون 2.0 و کالاف دیوتی مدرن وارفیر 2 در دسترس قرار دارند. وارزون موبایل گیم‌پلی معتبر Call of Duty را با گرافیک درجه یک و کنترل‌های بصری ارائه می‌کند. چندی پیش اکتیویژن یک رویداد بزرگ برای مجموعه ندای وظیفه داشت. نام این رویداد آینده ندای وظیفه بوده و در آن به مواردی که قرار است در آینده برای این مجموعه عرضه شوند، اشاره شد. از طرفی اولین اطلاعات رسمی از بازی جدید وارزون به همراه نسخه موبایل آن منتشر شد.

بخوانید  خرید CP کالاف دیوتی موبایل خرید سی پی کالاف معتبر و ارزان موجو شاپ | 1gamer

خرید باندل Jacked in واردشده وارزون موبایل

هنگامی که رویدادهای هیجان انگیز و محتوای جدید در بازی رخ می دهد، اعلان های فشار را فعال کنید. شما می توانید انتخاب کنید که از این ویژگی ها استفاده کنید یا خیر. به اتصال دائمی اینترنت نیاز دارد (ممکن است هزینه های شبکه اعمال شود). شامل خریدهای اختیاری درون بازی ارز مجازی است که می توان از آن برای به دست آوردن آیتم های مجازی درون بازی استفاده کرد. راهنمای بازی Call of Duty Warzone | راهنمای استفاده از Buy Station در بازی CoD Warzoneیکی از المان‌های جدید بازی Call of Duty Warzone ایستگاه‌های خرید نام دارند. این ایستگاه مکانیزمی مهم و البته مناسب در این عنوان بوده و نقش مهمی در گیم‌پلی دارند.

  • از آنجایی که چهار شرکت تولیدی معتبر و قوی در حال کار بر روی این بازی هستند، احتمالا کاربران باید آماده مواجه شدن با یک بازی فوق العاده قوی و سنگین باشند.
  • برای انتخاب استراتژی مناسب در این حالت مقاله «راهنما بازی Call Of Duty Warzone | تفاوت‌های حالت انفرادی با گروهی» به شما پیشنهاد می‌کنیم.
  • کنترلر خیلی مناسبی ندارد و توصیه می کنیم آن را هم در PC اجرا کنید.
  • گولاگ دو به دو واقعا ایده جالبی است، شما وقتی که کشته می‌شوید تنها نیستید و در کنار یکی از دشمنان خود به دو دشمن دیگر تیراندازی می‌کنید.
  • سیستم مورد نیاز بازی وارزون Call of Duty Warzone‬‎ در کامپیوتر با حداقل پردازنده نسل چهارمی i3 و یک گرافیک ۹۷۰ شروع می شود.
  • در حالی که اکتیویژن به طور رسمی مکان‌هایی را که بازیکنان Warzone Mobile می‌توانند در آن‌ها قرار بگیرند را فاش نکرده است، گزارشی از Call of Duty داده ماینر TheGhostOfHope نشان می‌دهد که نقشه کلاسیک Verdansk باز خواهد گشت.
بخوانید  خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، cp کالاف دیوتی آسان جم | 1gamer