تمامی عناوین Xbox Game Pass در تاریخ 28 فوریه منتشر خواهند شد



موج جدیدی از عناوین Game Pass که به این سرویس اضافه می شوند به این معنی است که مایکروسافت فضا را برای جدیدترین محصولات خود باز می کند و در 28 فوریه، شما می توانید با هفت بازی خداحافظی کنید.

برای طرفداران ترسناک بقا که از فیلم‌های کالت کلاسیک الهام گرفته‌اند، آماده باشید تا با Alien: Isolation خداحافظی کنید – یا بسته به تحمل شما برای هیولاهای سوختی کابوس‌وار، خداحافظی کنید. بدون شک بهترین استفاده از IP Alien از زمانی که جیمز کامرون روی صندلی کارگردانی نشسته است، Alien: Isolation حدود 18 ساعت طول می کشد، بنابراین هنوز زمان برای امتحان کردن آن قبل از خروج از Game Pass وجود دارد.

عنوان بزرگ دیگری که این برنامه را ترک می کند Dragon Ball FighterZ است، یکی از بهترین بازی های مبارزه ای تمام دوران و به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین بازی های Dragon Ball در تمام دوران ها شناخته می شود. این جنگجوی رنگارنگ که توسط Arc System Works ساخته شده است، هیچ ضربه ای نمی کشد و فهرست بزرگی از شخصیت ها دارد، حتی اگر نیمی از آنها گوکو هستند.

با Madden NFL 22 در بخش EA Play Game Pass، Madden NFL 21 روی نیمکت می‌آید تا آخرین نسخه از سری بازی‌ها را در اختیار بگیرد و طرفداران JRPG بتوانند با Lightning Returns: Final Fantasy XIII خداحافظی کنند. به عنوان یادآوری، مشترکین Game Pass می توانند 20٪ در تمام عناوین Game Pass صرفه جویی کنند، در صورتی که بخواهند آن بازی های خاص را ادامه دهند و به زمان بیشتری نیاز داشته باشند.

بخوانید  شایعه: بهبود قابل توجهی در عملکرد کارت های گرافیک RTX 50 نسبت به نسل قبلی

خبر خوب این است که بقیه ماه فوریه مجموعه‌ای از بازی‌های جدید در راه است. Atomic Heart اکنون در دسترس است، بازی RPG Soul Hackers 2 در تاریخ 28 فوریه و Team Ninja’s Wo Long: Fallen Dynasty در 3 مارس در دسترس هستند.

عنوان Xbox Game Pass در 28 فوریه منتشر می شود

  • Alien: Isolation — کنسول و رایانه شخصی
  • ترفند تاج – ابر، کنسول و رایانه شخصی
  • Dragon Ball FighterZ – ابر، کنسول و رایانه شخصی
  • دور: تغییر جزر و مد — Cloud، کنسول و PC
  • Lightning Returns: Final Fantasy XIII — کنسول و رایانه شخصی
  • Madden NFL 21 — کنسول و رایانه شخصی
  • Octopath Traveler — Cloud، کنسول و PC

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.