ارائه بازی موبایل TMNT: Shredder's Revenge Teenage Mutant Ninja Turtles vs Shredder


TMNT: Shredder's Revenge یک ماجراجویی لذت بخش و سرگرم کننده را با لاک پشت های نینجا جهش یافته نوجوان ارائه می دهد. با معرفی بازی موبایل جدید از سری TMNT همراه یک گیمر باشید.

Teenage Mutant Ninja Turtles یکی از محبوب ترین انیمیشن های جهان و به خصوص ایران است که تاکنون سریال ها، فیلم ها و بازی های مختلفی بر اساس آن ساخته شده است. دنیای جذاب و پر اکشن TMNT، همراه با انواع شخصیت های دوست داشتنی، باعث شد سازندگان بازی پتانسیل بالایی را ببینند.

یکی از آثار محبوب خلق شده در این مجموعه TMNT: Shredder's Revenge نام دارد که تجربه بازی مبارزه ای چالش برانگیزی را در اختیار مخاطبان قرار می دهد. بازی Teenage Mutant Ninja Turtles برای اندروید و آیفون به بازیکنان اجازه می دهد تا لئوناردو، رافائل، میکل آنژ، دوناتلو، اسپلینتر، آوریل اونیل و کیسی جونز را در هر مرحله کنترل کنند.

TMNT: بازی موبایل Shredder's Revenge

TMNT: Shredder's Revenge از گرافیک کارتونی خوبی بهره می برد و محیط های زیبا و متنوعی را به تصویر می کشد. علاوه بر این، همه شخصیت‌ها دارای چندین انیمیشن مختلف هستند که در جذاب‌تر کردن روند مبارزه تأثیر بسزایی دارد. چرا که برای راه های مختلف آسیب دیدن توسط دشمنان و یا حمله به آنها، طراحی های جذابی برای شخصیت ها در نظر گرفته شده و حالت های جالبی از تمامی شخصیت های بازی را به نمایش می گذارد.

بازی حاوی شخصیت های دوست داشتنی و خاطره انگیز زیادی از دنیای لاک پشت های نینجا است.

با شروع بازی و انتخاب یکی از شخصیت های محبوب گروه لاک پشت های نینجا، مرحله ای آغاز می شود و بازیکن باید با از بین بردن دشمنان و گاه مبارزه با باس های مختلف و قدرتمند، ماموریت محول شده را به پایان برساند. از طرفی کنترل بازی به خوبی با موبایل سازگار است و تجربه ای روان و جذاب را ارائه می کند. علاوه بر این، به لطف تنوع قدرت های هر شخصیت و وجود درجات سختی مختلف، می توانید هر مرحله را چندین بار در حین تفریح ​​دوباره زنده کنید. به خصوص اگر بازی هایی با سختی بالا انجام دهید، احتمالاً زمان بیشتری را در طول مراحل صرف خواهید کرد.

بخوانید  بازسازی Super Mario RPG موفقیت آمیز بود

TMNT: بازی موبایل Shredder's Revenge

یکی دیگر از نقاط قوت بازی موبایل Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge، تنوع مراحل است. در واقع بازی در هر مرحله سعی می کند علاوه بر ایجاد تفاوت در محیط و دشمنان، تغییراتی در گیم پلی بازی ایجاد کند. به عنوان مثال گاهی باید در شرایط مختلف و در حال حرکت بر روی دستگاه های مختلف مبارزه کنیم و گاهی به دلیل تاثیر قدرت های باس خاص در نبردها با چالش های جدیدی مواجه می شویم.

در پایان می توان گفت که بازی TMNT: Shredder's Revenge علاوه بر زنده کردن خاطراتی که با سری لاک پشت های نینجا داشتیم، می تواند تجربه ای سرگرم کننده و چالش برانگیز را به طرفداران این سری ارائه دهد. نسخه موبایل Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge یکی از بهترین و جدیدترین بازی های منتشر شده توسط نتفلیکس است که می توانید آن را روی پلتفرم های اندروید و iOS تجربه کنید.

دانلود بازی TMNT: Shredder's Revenge

تحریریه مجله بازی یک گیمر