پوستر فصل سوم سریال بریجرتون; تلاش پنه لوپه برای ازدواج


نتفلیکس پوستر جدیدی از فصل سوم سریال بریجرتون منتشر کرده است که انعکاس پنه لوپه فیدرینگتون را در آینه نشان می دهد.

در میان اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که نتفلیکس پوستر جدیدی را برای فصل سوم به مناسبت سومین سالگرد بریجرتون منتشر کرد. این پوستر تصویر پنه لوپه فیدرینگتون را با بازی نقش منعکس می کند نیکلاس کوگلن این در آینه نشان می دهد که داستان فصل سوم حول محور این شخصیت خواهد بود. فصل سوم از کتاب سوم بریجرتون اقتباس شده است جولی پاتینگر با تمرکز بر ماجراهای Benoît ساخته نخواهد شد.

پوستر فصل سوم سریال بریجرتون

در خلاصه داستان فصل سوم آمده است: “این فصل ماجراهای پنه لوپه فدرینگتون را دنبال می کند که پس از شنیدن سخنان تحقیرآمیز کالین بریگرتون، جاه طلبی دیرینه خود را رها می کند. او متوجه می شود که زمان مناسبی برای یافتن شوهر فرا رسیده است، اما تلاش های او برای ازدواج بدون آن است. اعتماد به نفس کافی به طور شگفت انگیزی شکست می خورد.این وسط کالین است که از سفرهای تابستانی برمی گردد.کالین که مشتاق احیای دوباره دوستی خود با پنه لوپه است، به او پیشنهاد کمک می کند تا همسری پیدا کند، اما وقتی خیلی خوب کار می کند، مجبور است رابطه خود را با پنه لوپه بپذیرد. .

نیکولا کوگلان در نقش پنه لوپه فیدرینگتون. لوک نیوتن نقش کالین کلودیا جسی نقش الویس بریجرتون. لوک تامپسون نقش بنوا گلدا رازول نقش ملکه شارلوت آجوا آندو نقش لیدی دانبری، روث جمل در نقش ویولت بریجرتون، لورین اشبرن نقش خانم وارلی، هانا مرده مانند فرانچسکا بریجرتون، سایمون اشلی نقش کیت شارما جاناتان بیلی نقش آنتونی بریجرتون هریت کینز مانند فیلیپا فدرینگتون، بسی کارتر مانند پرودنس فیدرینگتون، جسیکا مدسن مانند کرسیدا کوپر، فلورانس هانتینگ هیسینت بریگرتون و ویل تیلستون آنها در فصل سوم نقش گرگوری بریجرتون را بازی می کنند.

بخوانید  WoW: Dragonflight در سال 2023 دو به روز رسانی محتوای اصلی و همچنین چهار مورد جزئی دریافت خواهد کرد.

مارتینز ایمهانگبه مثل ویل موندریچ، پولی واکر مانند پورتیا فیدرینگتون، جولی اندروز در نقش لیدی ویستل داون، کیسه هیو مثل بریمزلی، اما نائومی مثل آلیس موندریچ، کاترین دریسدیل در نقش Geneviève Delacroix و سام فیلیپس در نقش لرد دوبلینگ از دیگر بازیگرانی هستند که در فصل سوم بازی می کنند. جس براونل به عنوان شورانر و شوندا رایمز، آبجو بتسی، تام وریکا و ون دوسن آنها به عنوان تهیه کننده اجرایی پروژه کار می کنند. قسمت اول فصل سوم در تاریخ 27 می 1403 (16 می 2024) و قسمت دوم در تاریخ 24 ژوئن 1403 (13 ژوئن 2024) پخش خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر