پیکسار روی قسمت جدید انیمیشن Cars کار می کند


جی وارد، مدیر ارشد نوآوری Cars Animation اعلام کرد که Pixar در حال کار بر روی پروژه های جدید انیمیشن Cars است.

پس از فراز و نشیب های فراوان، سرانجام پیکسار در آینده ای نزدیک با Inside Out 2 و Toy Story 5 به قلمرو امن دنباله ها بازخواهد گشت. اکنون در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه می شویم که پیکسار در حال کار بر روی قسمت جدیدی از سریال است. انیمیشن ماشین ها

جی وارد، مدیر نوآوری Cars Animation، در رویداد Porsche Rennsport Reunion ظاهر شد و جزئیات بیشتری در مورد این مجموعه در The Late Brake به اشتراک گذاشت. در این گفتگو جانی اسمیتمجری در مورد قسمت بعدی Cars پرسید، که جی وارد پاسخ داد که آنها در حال کار روی بیشتر هستند.

جی وارد توضیح داد: “قسمت های بیشتری از انیمیشن ماشین در حال ساخت است، اما من هنوز نمی توانم جزئیات بیشتری را به اشتراک بگذارم. انیمیشن ماشین فرصت دیگری برای ادامه خواهد داشت. من در حال حاضر روی پروژه هایی کار می کنم که واقعاً سرگرم کننده هستند. چند سال دیگر خواهید دید. “ساخت این پروژه ها زمان می برد.”

این آثار به دنباله های دیگر تولید شرکت پیکسار خواهند پیوست. در حالی که انیمیشن دیزنی نیز در حال کار بر روی قسمت سوم Frozen و قسمت دوم Zootopia است. اگرچه قسمت دوم و سوم انیمیشن Cars به ​​اندازه قسمت اول ظاهر نشد، اما بسیار سودآور بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  نینتندو سوییچ پرفروش ترین کنسول سال 2022 در آمریکا است