خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، cp کالاف دیوتی آسان جم | 1gamer

شاید بتوان از CBR4 به عنوان بهترین گان بتل رویال کالاف دیوتی موبایل یاد کرد. این سلاح بیشتر برای نبردهای نزدیک و متوسط به درد می‌خورد و برای اهداف راه دور گزینه مناسبی نیست. کالاف دیوتی موبایل کالاف دیوتی موبایل، بی شک یکی از سه بازی برتر موبایل در سال های گذشته است. در ندای وظیفه، می توانید با گرافیک چشم نواز و داستان عالی و دیگر مشخصه های منحصر به فرد منتظر یک هیجان بی پایان باشید. سیستم تیراندازی واسلحه های بازی بسیار دقیق است و به شمااین حس رامنتقل می کند که واقعااسلحه دردست گرفته اید. با کمک نقشه های موجود در بازی کال آف دیوتی، می توانید موقعیت های مناسب برای نبرد را تشخیص دهید.

  • البته اصلا نگران پایین آمدن کیفیت گرافیکی نباشید، چون این عناصر فقط روی تنوع ظاهری اثر دارند و از کیفیت بازی کم نمی‌کنند.
  • در این بازی همیشه فصل‌های جدیدی از راه می‌رسند که دنیایی از تجربه‌های جدید را برای شما رقم بزنند.
  • همچنین باید بگوییم که برای کامل کردن برخی از رویدادها ناچار به استفاده زیاد از Gunsmith هستید، چون برای پیشروی در آن‌ها به برخی از بهترین اتچمنت های کالاف دیوتی موبایل که مناسب سلاح‌های خاص باشند، نیاز خواهید داشت.
  • بهتر است در هنگام نصب دیتای بازی و دانلود آن به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشید تا روند دانلود بدون مشکل انجام شود.
  • علاوه‌بر تمام حالت‌های ثابت بازی، یک سری حالت‌های ویژه نیز وجود دارند که همیشگی نیستند.

نقشه جدید فصل ۱۰ کالاف دیوتی موبایل Crossroads نام دارد که قبلاً آن را در بلک آپس کلد وار دیده بودیم. هر بازی نیاز به یکسری از ایتم های ویژه دارد تا بتوان در آن بازی به خوبی انجام وظیفه کرد. بازی کالاف موبایل توسط شرکت اکتیویژن در سال ۱۳۹۸ برای پلتفرم‌های موبایل به بازار عرضه شد. در صورتی که تجربه بازی آن را در پلتفرم های دیگر یا کامپیوتر را داشته باشید قطعا در سرور های آنلاین و نقشه های بیشمار آن رقابت تنگاتنگ با میلیون ها گیمر از سراسر دنیا را تجربه کرده اید. بعد از ریلیز شدن این بازی مهیج برای موبایل و بالا رفتن مخاطبان آن، رقابت بین گیمرهای بازی به شدت بالا گرفت.

بخوانید  Call of Duty Mobile Season 1 برنامه‌ها در Google Play | 1gamer

خرید بازی کال آف دیوتی موبایل کد 44643

حالت بتل رویال حسی یک بازی کاملا متفاوت را نسبت به Call of Duty Mobile می‌دهد. در این حالت نمی‌توانید با لود اوت دلخواه‌تان بازی را آغاز کنید و امکان رسپاون شدن به این راحتی‌ها وجود ندارد و همچنین شما با محیط بزرگتری مواجه خواهید شد. علاوه بر این، باید بدانید که بازی در این حالت بیشتر از بخش چند نفره تکنیک محور است. گرچه Alcatraz فضایی کوچکتر را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد که بیشتر به بخش چند نفره شباهت دارد. گیمرهای عزیز می‌توانند با تکیه بر فروشگاه ایران موجو، بهترین تجربه بازی را برای خود رقم بزنند.

سبد خرید

نسخه جدیدی از بازی کالاف دیوتی این بار برای موبایل منتشر شده است، چون نسخه قبلی این بازی مورد استقبال قرار نگرفت. شرکت اکتیویژن با شرکت Tencent Games همکاری را شروع کرد که حاصل آن نسخه کالاف دیوتی موبایل شد که، برای دو سیستم عامل اندروید و IOS منتشر شد. ویژگی دیگر کال آف دیوتی موبایل گرافیک بسیار باکیفیت، صداگذاری عالی و گیم‌پلی روان و اعتیادآور آن است، به‌طوری که آن را از رقبایی مثل پابجی موبایل و یا فری فایر کاملاً متمایز می‌کند. کنترل‌ها (مثل حرکت دادن شخصیت بازی و نشانه‌گیری و شلیک کردن) نیز راحت‌تر و خوش‌دست‌تر از پابجی و فری‌فایر است.

دسته بندی

در واقع اگر قصد مجله خبری یک گیمر سی پی بازی کالاف دیوتی موبایل را دارید، با توجه به محدودیت­های موجود برای این بازی در ایران، لازم است که خرید خود را با دقت بالا و از فروشگاه­های معتبر در حوزه گیفت کارت و ارزهای مخصوص بازی­ها انجام دهید. بسیاری از بازیکنانی که علاقه‌مند هستند محیط بازی حرفه ای‌تر و زیباتری را تجربه کنند و همچنین با سرعت در میان رقبا پیشرفت کنند، با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل و تهیه تجهیزات گوناگون جایگاه ویژه‌ای برای خود در بین رقبا فراهم می‌کنند. امکان شخصی سازی شخصیت ها هم به شما کمک میکند ویژگی های شخصیت خود را بالا ببرید و بتوانید حرفه ای تر به مبارزه بپردازید. برای بهره مند شدن از این قابلیت باید از سی پی کالاف دیوتی استفاده کنید. برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل با قیمت مناسب می توانید از این صفحه اقدام نمایید.

بخوانید  خرید سی پی کال اف دیوتی موبایل بتل پس Call of Duty در موجو جم | 1gamer

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر