خرید سی پی کال اف دیوتی موبایل بتل پس Call of Duty در موجو جم | 1gamer

زیرا برخلاف بازی های دیگر شما از ابتدا می‌توانید سلاح و شخصیت محبوب خود را انتخاب نموده و در طول بازی به ارتقای آنها بپردازید. گیمرهای کالاف برای تجربه مسابقات هیجان انگیز نیاز به ارتقا تجهیزات، اسلحه‌ها و لباس‌های خود خواهند داشت. تهیه همه‌ی این آیتم‌ها و ارتقای آنها در نسخه موبایل نیازمند سی‌پی کالاف می‌باشد که یکی از دغدغه های مهم گیمرها، نحوه خرید ارز مختص این بازی یعنی CP می باشد. برای پاسخ به تمام این سوالات و آموزش خرید سی پی کالاف ادامه توضحات محصول را دنبال کنید. نظر شما درباره این بازی چیست؟ شما چه ترفند هایی را به سایر گیمرها پیشنهاد می‌کنید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

  • برای این منظور باید بازی کالاف دیوتی موبایل را پاک کرده و دوباره آن را از طریق گوگل پلی نصب کنید.
  • استقبال از گیم‌های موبایلی باعث شده هرروز نام بازی‌های جدیدتری به‌گوشمان بخورد.
  • این سیستم با رویدادها و بتل پس همراه است که می‌تواند تجربه آن‌ها برای بسیاری از گیمرها جذاب باشد.
  • علاوه بر این، باید بدانید که بازی در این حالت بیشتر از بخش چند نفره تکنیک محور است.
  • کوییزهای ویجیاتو طوری طراحی شده‌اند که کنار به چالش کشیدن دانش ویدیوگیمی شما، نکاتی آموزنده و جذاب را هم یادتان دهند.

برای فعالسازی مجله خبری یک گیمر پس باید ببینید که سرور بازی شما در مکان ارزان است یا گران . بدین منظور وارد بتل پس شوید و در آنجا به تعداد سی پی هایی که برای فعالسازی بتل پس از شما میخواهد توجه کنید اگر سی پی کمتر از 420 بخواهد یعنی سرور شما ارزان است در غیر اینصورت گران می باشد و تعداد سی پی بیشتری میخواهد. بنابر این برای دریافت اسکین اسلحه خاص و ویژه که در هیچ جای بازی قابل دریافت نیست، تنها در گردونه قابل دسترسی هست و عموما نیازمند پرداخت بیش از 2400 سی پی میباشد.

بخوانید  خرید سی پی ارزان کالاف دیوتی موبایل cp call of duty تاپ جم شاپ | 1gamer

خرید یوسی پابجی موبایل و آفرهای بازی

خرید بتل پس کالاف و بتل پس پلاس به این دلیل اهمیت دارد چون تنها رویدادی است که علاوه بر آیتم های مختلف و کارت های بازی، روزانه تعداد مشخصی سی پی کالاف موبایل را نیز می توانید بدست بیاورید. بازی کالاف موبایل مانند هر بازی آنلاین شوتر مثل پابجی، فری فایر و … دارای فروشگاه داخل بازی بوده و طیف وسیعی از اسلحه‌ها, ایتم‌ها, باکس‌ها، رویال پس و بتل پس را ارائه می‌دهد. بتل پس (پرمیوم پس کالاف) به شما امکان شروع فصل تازه بازی با امکانات پرمیوم بازی و ماموریت‌ها و جوایز اضافی را می‌دهد.

آفر 1 دلاری limited time کالاف دیوتی موبایل

سفارشات دستی بین 1 تا 12 ساعت و سفارشتان زمان بر بین 24 تا 96 ساعت است. جمینجا در تلاش است با ارائه خدمات در سریعترین زمان و با قیمت ارزان همراه با امنیت و پشتیبانی رضایت شما مشتریان عزیز را جلب کند. از تماس تلفنی از 30 دقیقه الی 12 ساعت کاری بعد از خرید محصول خودداری کنید، مطمئن باشید ما با شما در تماس خواهیم بود.

شما میتوانید با استفاده از سایت ویکتورشاپ برای خرید 80 CP کالاف دیوتی موبایل ارزان اقدام کنید. همچنین امکان خرید بتل پس کالاف موبایل نیز فراهم می‌باشد که لینک دسترسی آن نیز در بالای همین صفحه موجود است. با این که تجربه بازی Call of Duty Mobile سرگرم‌کننده است و در حالت عادی جذابیت زیادی دارد، اما این اثر یک سیستم پاداش بزرگ نیز بهره‌مند است. این سیستم با رویدادها و بتل پس همراه است که می‌تواند تجربه آن‌ها برای بسیاری از گیمرها جذاب باشد.

بخوانید  کالاف دیوتی موبایل، معرفی بازی Call of Duty ویرگول | 1gamer

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر