کالاف دیوتی موبایل، معرفی بازی Call of Duty ویرگول | 1gamer

فصل دوم بازی کالاف دیوتی پر از درگیری‌های مرگبار بود، در این فصل CHOPPER GUNNER رونمایی شد که هلیکوپتری مرگبار برای نابودی دشمنان در حالت مولتی‌پلیر بود و با استقبال بی‌نظیری رو‌به‌رو شد. در بازی call of duty mobile با محیط گرافیکی بسیار باکیفیت مواجه می‌شوید. این بازی برای گوشی به خوبی بهینه‌سازی شده ولی همچنان سنگین است و بهتر است برای آن از دستگاه‌های قوی استفاده کنید. یکی از جالب‌ترین نکات در مورد گرافیک این بازی، مختار بودن شما در دانلود عناصر گرافیکی آن است.

  • مورد مهم دیگری که بر روی قیمت سی پی تاثیر زیادی دارد، قیمت ارز می­باشد.
  • این بازی دارای دیتای مجزا است که باید در کنار فایل اصلی آن را دانلود کنید و در پوشه خاصی بریزید.
  • این گیم در میان بازی های سبک اکشن از لحاظ شخصیت پردازی و گرافی، بیشترین محبوبیت را دارد.

اما به تازگی کمپانی اکتیویژن نوعی جدید از مجله خبری یک گیمر پس با نام گرند فورس را روانه بازار کرده است. اگر شما وارد منوی خرید بتل پس در کالاف دیوتی موبایل شوید، یک آیتم 30 روزه با نام گرند فورس را مشاهده کنید. آیا تاکنون از خود پرسیده‌اید که بتل پس گرند فورس دقیقا چیست؟ و یا اینکه اکانت آن برای شما چه کارکردی دارد؟ بدون شک هر یک از این موارد کاربردهای خاص خود را دارند.

خرید بازی کال آف دیوتی موبایل کد 44320

اگر می­خواهید فقط لول خود را در بازی بالا ببرید، بهتر است رنک بازی نکنید چرا که مود های غیر رنک، آسان­تر هستند. این امر خرید و استفاده از آیتم های موجود در این گونه بازی ها را به امری لازم تبدیل کرده است. اما به دلیل وجود محدودیت های فراوان، بسیاری از افراد نمی‌توانند آیتم های مورد نظر خود را شخصا خریداری نمایند. بتل رویال به صورت درگیری از راه دور و نزدیک در یک نقشه بزرگ است و تجهیزات را خودتان باید از داخل بازی جمع آوری کنید.

بخوانید  دانلود بازی کلش آف کلنز ورژن جدید Clash of Clans | 1gamer

خرید بازی کال آف دیوتی موبایل کد 44698

برای اطلاع و شرکت در قرعه کشی های تاپ جم شاپ اینستاگرام ما را فالو داشته باشید. البته برای کابران تلگرام نیز همانند اینستاگرام ما یک کانال تلگرامی داریم که می توانید وارد چنل کالاف دیوتی ما نیز شوید. شاید بتوانیم لقب بهترین بازی اکشن تفنگی و شوتر را به بازی کالاف موبایل بدهیم. این بازی در سطح جهانی طرفداران زیادی دارد؛ افرادی که در طول روز، ساعت‌ها پای Call of duty mobile می‌نشینند و مهارت‌هایشان را به چالش می‌کشند.

خرید استارتر پک 0.99 دلاری کالاف دیوتی

در صفحه جدید می‌توانید با وارد کردن آیدی کلن دوستان خود وارد آن شوید و یا با انتخاب create clan، یک کلن مخصوص به خود بسازید. به هیچ‌عنوان از VPN استفاده نکنید – در سایت اصلی Activision بر روی گزینه Support بزنید و برای تیم پشتیبانی بازی درخواست تجدید نظر ثبت کنید – مدتی از اکانت خود استفاده نکنید. اسکور استریک‌ها، سلاح‌های ویژه‌ای هستند که می‌توانید از آن‌ها در مسابقات چند نفره استفاده کنید. در پایان هر تورنمنت، برندگان جوایز فوق‌العاده‌ای بدست می‌آورند؛ پس این فرصت طلایی را از دست ندهید و به دنیا نشان دهید که چه بازیکنان حرفه‌ای در ایران داریم.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر