واقعاً به نظر می رسد که TMNT به زودی به Fortnite می آید



به نظر می رسد که فصل 5 فورتنایت می تواند یکی از مورد انتظارترین همکاری های تاریخ فورتنایت را داشته باشد: لاک پشت های نینجا جهش یافته نوجوان. اگرچه هنوز تایید نشده است، اما چندین عنصر وجود دارد خیلی شواهد قانع کننده، از جمله بسیاری از ویژگی های جدید اضافه شده به بازی با پچ Chapter 5، و دو جزئیات معرفی شده در تریلر این فصل

اولین جزئیاتی که توجه همگان را به خود جلب کرد، روکش درخشنده منهول در تریلر بود – بالاخره لاک‌پشت‌ها در فاضلاب زندگی می‌کنند – و سپس در انتهای تریلر، در چاپ ریز می‌توانید در مورد تصویر کلیدی فصل بخوانید. ، یک اعلامیه حق چاپ از Viacom، شرکت مادر پارامونت پیکچرز که مالک برند TMNT است، فهرست می کند. نتیجه گیری عجولانه از این دو عنصر دشوار بود. خوشبختانه، اکنون شواهد بیشتری داریم که نشان می‌دهد دیتامینرهای فورتنایت فرصت داشته‌اند تا فایل‌های فصل 5 را مرور کنند.

پس از انجام چند مسابقه در فصل 5، معلوم می‌شود که منهول‌ها در حال حاضر مانند توالت‌های پورتال قدیمی کار می‌کنند: به داخل یک منهول می‌پرید و از منهول دیگری خارج می‌شوید. اگرچه هیچ چیز ذاتی مربوط به TMNT نیست که، ظاهرها واقعاً یک چیز TMNT هستند، طبق داده‌کاوش‌هایی که یک لانه TMNT را در پرونده‌ها کشف کردند که می‌توانید از طریق ظاهرهای مارک TMNT در آینده به آن دسترسی داشته باشید.

سخت است که به این تصویر دوم نگاه کنید و به لاک پشت های نینجا فکر نکنید که از تراوش سبز درخشان متولد شده اند و عاشق پیتزا هستند. و اگر همه اینها برای شما کافی نیست، در اینجا تعدادی گرافیتی موجود در فایل ها وجود دارد. آنها را می توان در بازی در یکی از ایستگاه های قطار جزیره دید.

بخوانید  برندگان جوایز PlayStation Partner Awards ژاپن و آسیا 2023 معرفی شدند

هنگامی که Fortnite در ماه ژوئن با پارامونت پیکچرز در Transformers: Rise of the Beasts همکاری کرد، بسیاری از طرفداران را امیدوار کرد که همکاری Teenage Mutant Ninja Turtles ادامه یابد زیرا TMNT متعلق به پارامونت است. اما آخرین فیلم سینمایی TMNT در ماه آگوست زمانی که Fortnite یک رویداد Jujutsu Kaisen را برای پایان فصل تابستان برگزار کرد، آمد و رفت و امیدها از بین رفت. اما اکنون به نظر می رسد که در واقع در حال وقوع است.

نمی توان گفت که این همکاری چه زمانی آغاز می شود زیرا هنوز اعلام نشده است. اما اگر حق نسخه‌برداری Viacom در تریلر واقعاً مربوط به TMNT باشد، باید در این فصل اتفاق بیفتد، مگر اینکه لغو شود – یا به عنوان یک مینی پاس دیگر برای پایان دادن به فصل، یا به عنوان بخشی از Winterfest در اواخر این ماه، مانند My Hero Academia. رویداد دسامبر گذشته

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر