خبرهای هیجان انگیز از متال گیر

افشاگران می گویند اخبار هیجان انگیزی از فرنچایز Metal Gear در راه است.

کونامی اخیرا یک ویدیوی 20 دقیقه ای از Metal Gear Production Hotline منتشر کرده است تا جزئیات بیشتری درباره این سری با طرفداران به اشتراک بگذارد. با این حال، طرفداران می توانند انتظار داشته باشند که ویدیوی دیگری در آینده نزدیک منتشر شود که به گفته داسک گولم، کارآگاه مشهور صنعت بازی، حاوی اخبار هیجان انگیز تری خواهد بود.

کونامی در حال بررسی توسعه بازی های بیشتر و بازسازی این سری بر اساس بازخورد بازیکنان است. نام و تاریخ انتشار Metal Gear Solid Master Collection Vol. 2 هیچ تصمیمی گرفته نشده است. بنابراین هواداران باید کمی بیشتر صبر کنند. پشتیبانی از پوشه 1 هنوز تمام نشده است و محتوای جدیدی به بازی می آید.

این ویدیو همچنین صفحه منوی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater را نشان می‌دهد که ظاهراً در سال 2024 وارد قفسه‌های فروشگاه‌ها خواهد شد. ویدیوی بعدی سری Metal Gear احتمالاً تاریخ انتشار بازی را نشان می‌دهد. با این حال هنوز چیزی مشخص نیست و باید منتظر زمان بیشتری برای انتشار اطلاعات موثق باشیم.

بازسازی Metal Gear Solid 3 به‌عنوان «بازسازی وفادار از طراحی و داستان بازی اصلی» توصیف می‌شود که «بازی را با تصاویری خیره‌کننده و تجربه کاربری یکپارچه تکامل می‌دهد». در گذشته، کونامی تایید کرده بود که این بازی مخفیانه و اکشن ماجراجویی با استفاده از موتور بازی سازی Unreal Engine 5 ساخته خواهد شد و برای پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس در دسترس خواهد بود. Xbox Series S و PC گنجانده شده است.

دانلود ویدیو از ابرات

بخوانید  تعداد کشته شدگان حلقه الدن فاش شد | اخبار GameSpot - به روز رسانی اخبار GS

تحریریه مجله بازی یک گیمر